Za naglasiti je i značaj dobrog učvršćenja akumulatora u kućištu. Njegovo tumbanje prilikom kočenja i naglih ubrzavanja isto utječe na životni vijek.


Pored sezonskog voća i povrća, i automobil ima svo­je sastavne dijelove, koji se mogu nazvati sezonskima, i koji se kvare u zavi­snosti od topline ili hlad­noće. Dok su ljetni termo­stati, termopre­kidači, pumpe vode i ostali dijelovi hlađenja, zimi naj­češće stradava akumulator. Iako su današnji akumulatori daleko kvalitetniji od onih iz vremena Zastava i ostalih bivših marki, kemija i fizika imaju svoje zako­ni­tosti, koje kažu da većim spuštanjem temperature pre­ma dolje, kapacitet ili narodski rečeno, snaga aku­mulatora pada. To ne znači da će novi ili potpuno is­pravan obavezno prouzro­či­ti probleme na niskim tem­peraturama, jer je pro­izvo­đač automobila predvi­dio takve mogućnosti, i za svoje vozilo propisao aku­mulator, koji će biti dovoljno snažan da izvrši svoju za­da­ću u svim temperaturnim uvje­tima. 

Što se održavanja aku­mulatora tiče i ispravnosti punjenja od strane reglera, potrebno je bar dva puta godišnje provjeriti nivo elektrolita u akumulatoru. Nivo mora biti nekoliko mili­me­tara iznad ćelija. Suhe ćelije brzo će izazvati deformaciju elemenata ćelije i otka­zi­vanje akumulatora. Prepu­njena ćelija će prelijevati kiselinu preko čepa akumulatora i prilikom dodira izašle kiseline s limom, nagristi boju, izazvati hrđu i u kraj­njem slučaju rupu na limu. Dakle, rupu, kao problem koji nije bezazlen, možete spriječiti pravilnim dolijeva­njem isključivo destilirane vode. No, i svom vašom paž­njom , kiselina može izići na čepove, ako regulator napo­na punjenja ili kako ga češće nazivamo-regler, nije ispra­van. U slučaju njegovog kva­ra, imat ćete i u kabini miris kiseline, mokar akumulator s vanjske strane, a simptom takvog kvara je i prečesto pregorijevanje sijalica na različitim mjestima. Pojača­vanje i smanjivanje jačine svjetlosti na za vrijeme kad motor radi na leru, također je dokaz neispravnog reg­lera. Duži vremenski period rada pod takvim uvjetima, bitno skraćuje vijek trajanja akumulatora. Za naglasiti je i značaj dobrog učvršćenja akumulatora u kućištu. Nje­govo tumbanje prilikom ko­čenja i naglih ubrzavanja isto utječe na životni vijek, jer se udarci po vanjskoj površini odražavaju na unutrašnje sta­nje. Osim toga u onim mo­­­tornim prostorima gdje je sve nagužvano, plus klema ili kabel, zbog "šetnje" po ku­ćištu, mogu doći u dodir s nekim metalnim dijelom ka­roserije. Izaziva se kratki spoj i mogućnost da vam od automobila ostanu samo njegove fotografije. Demon­ti­rate li aku­mulator, pripa­zite da ga ne naslanjate na odjeću ili da vam kiselina ne procuri, ako ste ga previše nagnuli. Prolije li vam se kiselina po rukama, odmah ih operite obilnom koli­či­nom vode, kako bi se raz­blažila, a onda namažite kremom.