Fizioterapeut

Priprema za skijanje

17.11.2017.

Vježbe istezanja, ili popularni stretching najbolje su sredstvo za poboljšanje fleksibilnosti, a samo 5-10 minuta na dan učiniti će mnogo za ligamente i tetive oko zglobova

Fizioterapeut

Koliko je korisna magnetska rezonanca?

10.11.2017.

MR možemo usporediti s običnom fotografijom: ona je statična, prikazuje samo jedan trenutak u vašem životu i u samo jednoj poziciji

Fizioterapeut

Zašto vježbati s utezima?

03.11.2017.

vježbanje s utezima ako je odmjereno i neforsirano iznimno je korisno ne samo mišićima, već i krvnim žilama, srcu, unutarnjim organima i kostima

Fizioterapeut

Prava ili „lažna“ upala ahilove tetive

27.10.2017.

Sile proizvedene kod trčanja djelomično se prostiru cijelim putem od mišića leđa, preko kukova u donji ekstremitet putem isprepletenih vezivnih struktura

Fizioterapeut

Vrste trbušnih mišića

20.10.2017.

Kada je riječ o estetskoj funkciji jakih trbušnih mišića, tada valja naglasiti da je upravo transversus abdominis pravi “junak” ravnog trbuha

Fizioterapeut

Udarni val na smrznuto rame

13.10.2017.

Smrznuto rame je kolokvijalni naziv za proces kojemu se ni do danas ne zna uzrok, a predstavlja upalni proces na zglobnoj čahuri

Fizioterapeut

Kako i zašto se istezati?

06.10.2017.

Istezanje djeluje na ligamentarni i tetivni aparat te na poprečno-prugaste mišiće opuštajući njihovu ukočenost, produžujući ih redovitim vježbanjem

Fizioterapeut

Testiranje snage mišića donjeg dijela leđa

22.09.2017.

Moguće je procijeniti stanje mišića trupa praktički bez rizika i to jednostavnim posturološkim pregledom, dakle procjenom pozicije koje tijelo zadržava u opuštenom stanju prilikom stajanja

Fizioterapeut

Kronična bolna prepona

08.09.2017.

Točan uzrok kronične bolne prepone nije uvijek moguće utvrditi sa 100%–tnom sigurnošću