Priprema digitalne imovine za proces prodaje poslovanja
Donosimo konkretne korake za strukturiranje digitalne imovine kako bi vaše društvo bilo spremno za zahtjevan proces M&A transakcije ili ulaska strateškog partnera.
Donosimo konkretne korake za strukturiranje digitalne imovine kako bi vaše društvo bilo spremno za zahtjevan proces M&A transakcije ili ulaska strateškog partnera.
U svijetu M&A transakcija, više nije dovoljno imati dobru bilancu – vrijednost se sve češće mjeri kroz web promet, baze korisnika i SEO pozicije. Saznajte kako digitalna prisutnost utječe na cijenu transakcije i zašto je važno da ju poduzetnici strateški razvijaju i njeguju.
Poslovni broker može vam pomoći postići bolju cijenu i brže zaključiti prodaju firme, ali samo ako vi kao vlasnik zadržite kontrolu nad procesom, komunikacijom i prezentacijom vlastite tvrtke
Što nam donosi AI i kakve promjene možemo očekivati u budućnosti?
Cilj dubinskog snimanja je investitoru osigurati cjelovit uvid u stvarno stanje poduzeća, identificirati ključne rizike i prilike koje mogu značajno utjecati na povrat ulaganja i dugoročni uspjeh nakon zaključenja transakcije
Procjena vrijednosti poslovanja temelji se na financijskim pokazateljima, kao što su projekcije budućih novčanih tokova, diskontna stopa i tržišni rizici. Međutim, vlasnici često imaju drugačija očekivanja u odnosu na rezultate procjene, zbog emocionalne povezanosti s poslovanjem kojeg su gradili godinama
Donosimo 7 ključnih razloga zašto bi vaša tvrtka trebala razmotriti akvizicije kao stratešku odluku za poslovni rast
Prodaja obiteljske tvrtke (poslovnih udjela u obiteljskoj tvrtki) predstavlja složen proces u kojem je ključno uskladiti financijske interese prodavatelja i kupca. Jedan od često korištenih instrumenata u ovakvim transakcijama je earnout– mehanizam kojim dio kupoprodajne cijene ovisi o budućim poslovnim učincima društva čiji su poslovni udjeli predmet transakcije.
Kada postavimo strukturu temeljenu na odgovornosti, usmjeravamo organizaciju prema učinkovitosti. U ovom pristupu, titule postaju manje bitne; ono što je ključno je tko je odgovoran za rezultate određene funkcije ili područja
Svatko tko je proveo godine gradeći posao zna koliko energije i predanosti to zahtijeva. Ponekad, vlasnici dođu do točke kada više ne mogu, ili ne žele, nastaviti dalje. To se može dogoditi iz više razloga, no kada je pravo vrijeme za prodati poslovne udjele i izaći iz obiteljskog poslovanja?