Samo zato što ste puno putovali do outleta, ne znači automatski da morate nešto kupiti. Ako niste našli nešto što vas je privuklo cijenom ili kvalitetom, jednostavno – nemojte kupiti ništa. To je svakako bolje nego da kupite nešto što vam se ne sviđa i što vjerojatno  ionako nećete koristiti


Outleti, kao i sve trgovine, imaju svoje male (velike) trikove kojima nas nastoje natjerati da više potrošimo, no ti trikovi djeluju samo ako se za njih ne zna i ako ste po prirodi skloni lako povjerovati. O nekim od tih trikova već smo pisali, poput lokacije, formiranja cijena i porijeklu robe u outletima. To što takvi trikovi postoje ne znači, naravno, da ne trebate kupovati u outletima, štoviše, u njima se može pronaći mnogo vrlo povoljne i kvalitetne robe. No, evo na što svakako obratite pažnju kad budete kupovali:

Lokacija. Samo zato što ste puno putovali do outleta, ne znači automatski da morate nešto kupiti. Za outlet, to je jedna od pozitivnih nuspojava udaljene lokacije – ljudi često kupuju i onda kada ništa ne pronađu da opravdaju trošak puta. Zaista nema potrebe za tim. Ako niste našli nešto što vas je privuklo cijenom ili kvalitetom, jednostavno – nemojte kupiti ništa. To je svakako bolje nego da kupite nešto što vam se ne sviđa i što na kraju vjerojatno ionako nećete koristiti.

Porijeklo robe. S obzirom da se dosta robe proizvodi baš za outlet (iako su oni originalno zamišljeni kao mjesta gdje će se prodavati roba iz „gradskih“ trgovina po sniženim cijenama), ta roba često je nešto lošije kvalitete od one koja se radi za ostale trgovine. Zato svakako obratite pažnju na materijal i eventualne greške kod robe. Ako kupujete brendiranu robu, prije samog odlaska u outlet posjetite i original trgovinu kako biste mogli usporediti kvalitetu robe i cijene.

Cijene. Kod outleta je cijena ključna – u outlete se odlazi zato što se roba može pronaći po znatno sniženim cijenama i to je zasigurno glavni razlog. No, s obzirom da dosta robe u outletu nikad nije ni bilo u regularnoj trgovini, to znači da i cijene „originala“ ne odgovaraju stvarnosti, odnosno da su formirane isključivo kako bi se uz njih mogla prikazati i snižena cijena. Pripremite se na vrijeme, cijene istražite u „gradskim“ trgovinama kako biste mogli usporediti realno sniženje. I držite se zlatnog pravila – nemojte gledati cijenu prije sniženja – njena je jedina uloga da vas natjera da pomislite da ćete proći jako jeftino sa sniženom cijenom. Gledajte isključivo cijenu koju zaista trebate platiti (bez obzira što je možda snižena 80% u odnosu na prijašnju cijenu) i na temelju nje ocijenite isplati li vam se neki artikl, sve ostalo zanemarite.