Kad dođe vrijeme polaska na godišnji odmor i kada treba ukrcati sve potrepštine, čini nam se da se auto odjednom smanjio. Kuferi, hladnjaci,oprema za more, brzo popune sav prostor predviđen za prtljagu. Kako smo se naučili od sjevernih i istočnih susjeda, još uzmemo i životnih namirnica, pa jedan član obitelji skoro da i ne može na put. Najgore je ako auto krcate neposredno pred polazak, i ustanovite da sve stvari sa spiska vaše žene, jednostavno ne mogu stati. Tada dolazi do nervoze i svađe, pa je pitanje da li uopće otputovati. No, to možete izbjeći tako da prije sami posložite sve stvari, a ono što vam se čini nepotrebnim, a što će uzeti puno mjesta izostavite i nađete ispriku voljenoj u smislu da je tako auto preopterećen, da vam smanjuje vidik, a sigurnost vožnje je ipak na prvom mjestu, da vas ometa u vožnji ili tome slično. Tako će vuk biti sit, a ovce ostati na broju! Međutim, bez obzira na bolju polovicu, trebamo biti svjesni da se auto ne treba prekrcavati, naročito bunker i to težim stvarima, jer se prednji kraj izdigne, pa je teže upravljati. Ako ga ipak nakrcamo, pa vidimo da je tome tako, obavezno je podesiti svjetla, jer će ona svjetliti visoko u retrovizor vozača ispred vas i tako ga ometati u vožnji. Vrlo važna stvar, koju mnogi zaboravljaju, je izvaditi iz bunkera osnovni pribor tj. trokut, sijalice, prvu pomoć, alat itd. Nedaj Bože potrebe, za njihovo vađenje trebalo bi raskrčiti sav bunker koga smo tako teško složili. U svakom slučaju, navedeno nam treba uvijek biti na dohvat ruke, pa makar samo zato da pokažemo policajcu ako je potrebno. Ne stanu li sve stvari u bunker i kabinu, mjesto im treba potražiti na krovu. Mnogi vozači ne vole koristiti krovne nosače, ili kako ih u narodu zovemo portapaki ili paktreger, jer povećavaju potrošnju goriva. Loš raspored tereta na krovu pri većim brzinama,može potrošiti i do 30% više goriva. Stvar možemo popraviti tako da razmjestimo manje stvari naprijed, a veće otraga, tj. u klin. Ako sve to prekrijemo debljim najlonom, aerodinamika se bitno popravlja. Dobro je popuniti i prazne prostore da se dobije čim ravnija površina. Prije pokrivanja treba se uvjeriti da su stvari dobro učvršćene i da nemaju mogućnosti pomicanja po nosaču. U tu svrhu najbolje je koristiti elastične trake s kukicama, ili još bolje, trake s mehanizmom za pritezanje, inače putovanje postaje mukotrpno, naročito ako niste vični vezanju čvorova. Dobro je nakon pola sata vožnje stati sa strane i provjeriti da li je sve na svom mjestu. Prilikom vožnje pojavit će se dodatni zvuk, koga se ne morate plašiti, a koji potsjeća na zvuk istrošenog ležaja kotača. Stvara se zbog prolaska zraka pri većim brzinama između paktregera i krova ili uz teret na krovu. Oni koji češće putuju i prevoze teret na krovu znaju staviti na prednji dio nosača ravnu ploču, koja se zakrene pod kut od cca 45 stupnjeva i tako postaju slični kamionima koji to već serijski imaju ugrađeno, baš zbog toga da im zrak nebi direktno udarao u povišenu ceradu i tako ih usporavao i nepotrebno izazvao veću potrošnju. Nekad su krovni nosači bili skoro univerzalni, tj. jedan tip mogao se koristiti za više vrsta vozila. Kod današnjih modela treba prilikom kupovine pitati nosač baš za određeni automobil, jer su žljebovi i ispusti krova, gdje su se nekad pričvršćivali prošlo svršeno vrijeme.Važno je nakon prestanka potrebe nosača, istoga demontirati s krova, zbog već navedenih razloga. Nosio on teret ili ne, povećava potrošnju i proizvodi negodan zvuk. Danas se otišlo korak dalje, pa tržište nudi zatvorene, plastične krovne nosače, koji su sve više u upotrebi zbog svoje praktičnosti. Ako vam se ne da vezivati, provjeravati, stalno demontirati klasični nosač, a novac vam nije problem, požurite, to je rješenje za vas!