- Mnogi frizeri preporučaju da se na kosu pri pranju nanosi sasvim malo šampona kako bi se sačuvalo vlasište. Također, nije potrebno da kosu perete svaki dan, nekoliko puta tjedno biti će sasvim dovoljno
Štedjeti u svojoj biti znači racionalno postupati s materijalom, potrošnim dijelovima ili s novcem, što je mudrost koju su naši stari, zbog svojeg skromnog načina života, usvajali u najmlađim danima, a moderni čovjek ju uvijek iznova uči u trenucima krize. Dovoljno je ponekad osvijestiti svakodnevne radnje da bismo znatno uštedjeli. Često neke proizvode koristimo u mnogo većoj količini nego je to potrebno da bismo postigli svrhu. Samim time više i trošimo nego je to potrebno. Donosimo nekoliko svakodnevnih životnih situacija gdje se dugoročno može dosta uštedjeti reguliranjem količine proizvoda:
Pranje kose i tuširanje. Mnogi od nas pri ovim svakodnevnim higijenskim radnjama automatski nakrcaju dlan sa šamponom i gelom za tuširanje dok je za isti efekt dovoljno znatno manje. Štoviše, mnogi frizeri preporučaju da se na kosu pri pranju nanosi sasvim malo šampona kako bi se sačuvalo vlasište. Također, nije potrebno da kosu perete svaki dan, nekoliko puta tjedno biti će sasvim dovoljno, a također će pripomoći zdravijem vlasištu.
Pranje zubi. Jednako kao i kod tuširanja/pranja kose, mnogi koriste puno više paste za zube nego je to potrebno. Količina paste za zube jedva malo veća od zrna graška učinit će jednako dobar posao kao i puna crta paste za zube kakva se viđa na reklamama.
Pranje suđa i robe. Ista logika prethodno izložena za tijelo, zube i kosu odnosi se i na pranje suđa i robe. Kako suđe i robu peremo praktički svakodnevno, deterdženti koje koristimo znatna su stavka u našim mjesečnim troškovima. Zato je dobro znati da često možete bez straha po učinkovitost pranja smanjiti količini deterdženta koju koristite. Primjerice, za pranje suđa dovoljno je napuniti spremnik do trećine, a suđe će biti jednako čisto.
Mirisanje tijela. Kako bi uklonili prirodne mirise kakve neizbježno svi s vremenom i znojenjem počinjemo širiti uokolo, ljudi koriste parfeme i dezodoranse – i to često u velikim količinama. Pokušajte smanjiti broj poteza dezodoransom ili broj špricanja parfemom i uvidjet ćete da i s manjom količinom postižete jednaki učinak, ako ne i bolji, jer ljudi koji nanesu previše mirisa na sebe proizvest će isti efekt kao i da ne nanesu ništa – osobe u njihovoj okolini biti će prisiljene začepiti nosove.
Ispijanje sokova. Današnji sokovi, kakve nalazimo u supermarketima i u kafićima, gotovo svi redom su krcati šećerom i drugim dodacima koji pojačavaju okus. Okus im je toliko intenzivan da ih slobodno možete razrijediti s vodom i jednako uživati, a pritom štedjeti.