Nastupilo je sveopće ludilo, maškare su preuzele vlast. Gradonačelnici su predali ključeve gradova. Diljem županije subotnje karnevalske večeri postale su mjesto zabave i opuštanja od svakodnevnih problema. Posjetioci takvih zabava, u pravilu su veseljaci. Ali ima i onih koji bez pogleda u dno čaše ne mogu do kraja uživati u feštama. Ili im je to opravdanje za ono što svakodnevno čine, bez obzira bile maškare ili ne. Naši ljudi bi rekli da su takvi maškarani saki dan. I kako sada, poslije silnih gemišta i ostalih alkoholnih pripravaka sjesti u auto i dovesti se kući u jednom komadu? Činjenica je da u posljednje vrijeme, većina ipak pazi da ne pretjera, više od straha od kazni, koje su sve rigoroznije, nego od razmišljanja da bi se nešto loše moglo dogoditi. Sve se više priča o zakonu koji bi potpuno zabranio upotrebu alkohola za volanom, što bi bilo dobro. Ne utiče na svih ista količina alkohola isto. Netko tko je krupnije građe ili dobro "istreniran", može popiti i veću količinu, a da se to ne odrazi jače na njegove reakcije dok je drugima i količina manja od dozvoljene dosta, pa da za volanom počmu glumiti vozače Formule 1. Nije isto kada se popilo i kako se popilo, jeste li imali "podlogu" u želucu ili niste. Dakle, ne stvarajte zaključke samo brojem popijenih pića, nego uzmite u obzir sve faktore koji mogu utjecati na vaše (ne)sjedanje za upravljač. Nažalost, mali je broj onih koji kad osjete da nisu u stanju upravljati vozilom ostave ključeve na šanku ili daju trijeznim da voze. Ako se takvi i uhvate volana, voze krajnje desnom stranom i vrlo malom brzinom. Nasuprot tome "junačine" koji nakon nekoliko čaša ne priznaju nikakva pravila ni zakone, i pored dobronamjernih savjeta okoline da ne bi smjeli u takvom stanju na cestu, nabiju gas do daske, dajući do znanja da su oni gospodari konja u motoru i da im nitko ništa ne može. Ni slučajno ne sjedajte s takvima u auto, makar morali po mrkloj noći i niskoj temperaturi iz Crikvenice pješačiti do Rijeke. Nasmijao sam se priči poznatog ugostitelja, koji je "nadimljen do kosti" sjeo u auto i već nakon nekoliko metara vožnje, umjesto jedne crte na cesti, vidio tri. Problem je riješio tako da je zatvorio jedno oko, pa je vidio samo dvije, što je za njega normalna stvar, pa je nastavio vožnju. No, takve priče mogu biti smiješne samo dok se pričaju, u stvarnosti je to korak do tragedije. Postoje i uređaji koji se ugrade u automobile i koji reagiraju na prisutnost alkoholnih para. Pijani vlasnik može sjesti u auto, ali ga ne može startati, jer senzor "snimi" alkohol, i auto ne kreće. Sigurno je da bi dobar broj automobila prenoćio na parkiralištima, kad bi svi imali ugrađene takve uređaje. Posebnu opasnost za napitke i pripite vozače u ovo doba predstavljaju naše loše prometnice i često mokre ceste. Takvi uvjeti u prometu dodatno pojačavaju opasnost od nezgoda, koje se mogu dogoditi i po idealnim uvjetima na cesti. Spomenimo i to da ne spadamo u tehnički osviještene vozače, pa su naši, uglavnom stari automobili često na granici tehničke ispravnosti po pitanju guma, upravljačkog mehanizma, ili kočnica. S takvim autom i potpuno trijezan vozač teško upravlja. Dodajmo tome naše "samajama" ceste i uvjeti za nesreću su ispunjeni. Kaže se da je svaki vozač na cesti, kauboj s otkačenim pištoljem. Onaj pod utjecajem alkohola, već nišani ili skoro puca. Nažalost, često ne samo na sebe, nego i na ostale nedužne vozače i pješake oko sebe. Pričajući s kolegama, ponekad čujem podatke o vozačima koji voze s tolikom količinom alkohola u sebi, da je medicinski nemoguće da takvi uopće budu pri svijesti, a oni se ipak nesmetano kreću po cesti i ugrožavaju druge. Tima i sličnima trebalo bi doživotno oduzeti pravo na vozačku dozvolu ili im specijalno obojati auto tako da ostali znaju s kim imaju posla. Takva dva srela su se u paklu pa pričaju razlog dolaska. Prvi kaže je s autom ušao u gostionu, a drugi iz gostione ušao u auto. Dakle, živio Pust, opuštanje i ludovanje, dolje alkohol za volanom!