Vožnja motociklom je vrlo atraktivna, naročito za mlade. U to se možemo uvjeriti i na našim ulicama. Osnovni problem u vožnji motociklom predstavlja održavanje ravnoteže i smjera vožnje (pravca). Kako je to vozilo na dva kotača neprestano se nalazi u labilnoj ravnoteži. Iz tog razloga, uvijek postoji mogućnost pada. Zbog njihove nestabilnosti događaju se padovi već i pri minimalnim brzinama vožnje. Takvi padovi često završavaju s teškim posljedicama, posebno ako vozač ne nosi zaštitnu kacigu. A, prečesto viđamo da vozač i suvozač nemaju zaštitnu kacigu na glavi, jer njima se ništa ne može dogoditi!? A, kaciga glavu čuva! Pri naglim kočenjima ili čelnim sudarima vozač se u pravilu odvaja od motocikla i udara u zapreku ispred sebe. Pri tome donji dijelovi tijela stradavaju od motocikla, a ostali dijelovi tijela završavaju udarom glave, udarom ruku i udarom gornjim dijelovima u zapreku. Zaštitna oprema koju vozači koriste ne osigurava potpunu zaštitu. Zbog toga su pri prometnim nesrećama ozljede često puta smrtonosne ili s trajnim posljedicama. Najčešće stradavaju glava i noge (prijelomi, otkinuća). Često dolazi do prignječenja vozača motociklom ili zajedno s motociklom, pri čemu stradava rame, podlaktica, nadlaktica, trbuh i grudni koš. Nije lako ni suvozaču na motociklu. Vožnja motociklom sa suvozačem može biti iznimno opasna. Tijekom vožnje suvozač se ne smije micati, ne smije sjediti bočno na sjedalu, niti činiti nagle pokrete. Svojim položajem na motociklu mora pomagati vozaču. Stoga, i on mora poznavati zakonitosti vožnje motociklom bilo po ravnoj cesti ili kroz zavoje. A u slučaju nezgode? Suvozač često preleti vozača i pada dalje od motocikla. Taj let najčešće završava s ozbiljnim posljedicama (lom kralježnice). Sa pojavom prvih vrućih ljetnih dana ceste su prepune motociklista. Voziti se motociklom brže je i ugodnije nego automobilom, ali nije svejedno kako se voziti. U tome i je problem!