Mada sijalice spadaju u potrošni materijal, pojedini vlasnici novijih automobila nisu znali da će biti tako jako potrošni. Ima vozača, tj. vozila, kojima je i garantnom roku pregaranje sijalica u faru bila česta pojava. Na primjedbe da se to ne bi smjelo tako često događati, serviseri su samo nastavili mijenjati sijalice i zaključili da je to tako i da rješenja nema, pravdajući se povećanom temperaturom u farovima koji cijeli dan svijetle i jakim vibracijama, zbog naših loših cesta.
Ogorčeni vozači, kad je prošao garantni rok, pokušavali su zamjenom sijalica drugim markama stati na kraj toj muci, ali rezultati nisu zadovoljavajući. Testovi u auto revijama, kad su počeli navedeni problemi, pokazali su da ne postoji idealna sijalica, naročito H-7, koja bi zadovoljila. Neke duže traju, a slabije svijetle, druge imaju previsoku temperaturu itd. Onima koji i dalje imaju problema, ne preostaje drugo nego da češće kontroliraju svjetla, a prilikom zamjene paze da sijalice na staklenom dijelu ne dodiruju prstima. Isto tako, nalijeganje spojnih kontakata na sijalici mora biti čvrsto.
Amerikanci su davno riješili problem čestog pregaranja na način da su sijalicu ukomponirali u far, tj. ona je sastavni dio fara, ali kada pregori treba mijenjati cijeli far. Problem zamjene sijalice počeo je kad su dizajneri automobila napustili koncepciju tzv. ravnih farova i počeli ih uvlačiti u same kutove prednjih blatobrana. Istovremeno je prostor motora bivao sve manji jer su po strani ugrađivani razni dodatni uređaji, i odjednom je nestalo mjesta za jednostavan pristup sijalicama, tako da danas nije rijetkost prilikom zamjene sijalice demontirati akumulator, kućište filtera zraka, branik ili zaštitne plastike.
No, što je - tu je, uvijek se nekako plaća danak napretku. Za razliku od sijalica farova, dugo su odolijevale oblikom i tehnologijom sijalice stražnjeg osvjetljenja. Sva razlika je bila u tome da li imaju jednu ili dvije žarne niti. No i to je prevladano. Zadnje serije novih automobila opremljenje su svjetlosnim sklopovima s "led diodama", što bi značilo da umjesto jedne, centralne sijalice, imaju dvadesetak i više malih, koje su raspoređene po cijeloj lampi. Prednosti su jači intenzitet osvjetljenja i dugotrajnost, a nedostatak skupoća zamjene, jer kad i jedna pregori, treba mijenjati cijeli sklop. Dok ne kupite novi auto koji ima takve lampe, i dalje ste prisiljeni mijenjati pregorene sijalice, koje je, za razliku od prednjih, jednostavno promijeniti. Neka vam ne bude teško, svaki put kad mijenjate sijalicu, sve kontakte na lampi pošpricati WD sprayom. Bit će manje korozije, a sijalice će rjeđe izgarati!