Naravno da ćemo najprije nakrcati bunker, ali prije toga iz predviđenih pretinaca i iz kuteva izvadite trokut, rezervne sijalice, prvu pomoć, alat i ostale stvari koje vam mogu biti potrebne u slučaju kvara ili nedajbože nezgode.


Ako još niste krenuli na zasluženi odmor, onda vam to čim prije žarko želim. Čovjek, naprosto treba dva, tri tjedna mira da ponovno napuni svoje akumulatore. Barem do Nove godine.

Nažalost ili sreću, firmu ne možeš ponijeti sa sobom, ali ima toliko manjih i većih sitnica bez kojih se na odmor ne može. Što je veća familija, to je manje mjesta u autu, a više želja za prtljagom. Od velikog mede, bez koga tatin sinčić ne može zaspati, pa do neophodne ljetne opreme, bez koje se na moru ne bi moglo uživati do kraja. Tada stvarno treba dobro planirati što ponijeti i gdje to smjestiti, a da u svemu tome vlada neki red i raspored. Naravno da ćemo najprije nakrcati bunker, ali prije toga iz predviđenih pre­tinaca i iz kuteva izvadite trokut, rezervne sijalice, prvu pomoć, alat i ostale stvari koje vam mogu biti potrebne u slučaju kvara ili, nedajbože, nezgode. Možda naletite na mladog policajca kome baš nećete biti sim­pa­tični, pa vas prilikom rutin­ske kontrole upita za opremu, koja vam je na dnu bunkera i ne odustane od toga da mu dokažete da je tome tako. Poslije toga ne samo da više nećete složiti prtljagu kako je bila složena, nego nećete moći ni za­tvoriti bunker. Bude li vaš automobil, još prije kretanja stajao kao Concord, tj. sa povišenim prednjim krajem, a zadnjim u takvoj poziciji da skoro struže po podu, od normalne vožnje neće biti ništa, štoviše, imat ćete os­jećaj da ste loš kapetan koji upravlja pokvarenom jedrilicom na moru. Tu treba uzeti u obzir i prednja svjetla, koja se, unatoč eventualnom po­dešavanju u najnižu po­zi­ciju, neće moći toliko spus­titi da ipak ne smetaju vo­začu od ispred. 

Ako ste se odlučili za smještaj na krovu, tu treba znati neke važne stvari. Potrošnja će sigurno porasti, pa se nemojte čuditi, ako je to duži put, žeđi vašeg lju­bimca. U najgorem slučaju, ako smo teret pobacali zbr­da-zdola, kao što se krca na magarca, trebat će vam za isti prijeđeni put i do tri­deset posto više goriva, što nije baš beznačajno na ova česta poskupljenja. Osim to­ga imat ćete stalno za­vi­ja­juću muziku koju će pro­izvoditi teret i to sve više s porastom brzine. Ako ste baš tako traljavi, vjerojatno će vremenom početi otpadati predmeti s krova. Pra­vilno je na krov slagati stvari u klin, tako da otraga bude najveći dio, a ispred najmanji, sve to prekriti i zaštititi tvrđim najlonom i dobro učvrstiti elastičnim trakama, ili još bolje trakama koje nisu elastične, ali imaju na sebi mehanizama za zate­zanje. Nakon pedesetak ki­lometara, treba stati, pregledati teret i još jednom za­tegnuti. Ako taj teret ima ve­ću težinu, vožnju treba prilagoditi, tj. smanjiti je jer je teži auto teže zaustaviti, a prilikom eventualnog nai­laska na bočni vjetar, vozilo će se drugačije ponašati. Naravno da je najbolje rje­šenje veliki zatvoreni plas­tični kufer, koga sve češće viđamo na nekim automobilima. U svemu je idealan, osim u cijeni koju svakako zavređuje.