Jadni A.V. ipak mora učiniti ono što je, sklapajući privatno zdravstveno osiguranje, htio izbjeći: javiti se u KBC i čekati nadležnog kardiologa kojemu će pokazati nalaz privatnog kardiologa
Da su osiguratelji u pravu i da nadležno ministarstvo ne „ljubi“ privatno zdravstveno osiguranje pokazuje i primjer našeg čitatelja A.V.-a.
Kardiolog, koji ga je sustavno pregledao (ultrazvuk i ostalo ) i utvrdio o čemu se radi, propisao mu je „…neke lijekove za srce“ i uputio ga da se s tim nalazom javi svome liječniku. Kad je A.V. došao kod svoga liječnika i kad je ovaj pregledao nalaz i propisane lijekove, ustvrdio je da se jedan od propisanih lijekova „ne nalazi na referentnoj listi i može ga propisati samo nadležni kardiolog KBC-a“.
To je, pak, značilo da jadni A.V. ipak mora učiniti ono što je, sklapajući privatno zdravstveno osiguranje, htio izbjeći: javiti se u KBC i čekati nadležnog kardiologa kojemu će pokazati nalaz privatnog kardiologa i njegov recept s navedenim lijekovima, kako bi se ipak nekako dokopao propisanog lijeka na račun svoga obveznog socijalnog osiguranja, kojega inače redovno plaća već desetljećima.
Do pisanja ovoga članka A.V. nije uspio dobiti recept od nadležnog kardiologa, pa mu ostaje ili strpljivo čekati da nekako dođe do njega ili propisani lijek privatno platiti (s vjerojatnim odlaskom u neku slovensku apoteku), unatoč tomu što ima „...dvostruko osiguranje, socijalno i privatno zdravstveno...“. Čudno?
Ma kajgod, rekli bi mudri Zagorci.