Ogromna važnost marketinga u današnjem društvu je činjenica oko koje nema puno spora. Vrlo je očigledna, dovoljno je samo osvrnuti se oko sebe, upaliti TV, prelistati novine. Marketinški stručnjaci u stalnoj su potrazi za novim oblicima za promoviranje usluga, proizvoda i drugog, granice su pomaknute toliko da gotovo da nema više načina na koji se nešto ne može ili ne smije reklamirati - treba ga samo smisliti. Zato su novi, kreativni oblici marketinga, koji se izdvajaju iz mase, stalno na cijeni. Da su inovacija i kreativnost ključ uspjeha u marketingu shvatio je i Gavan Stewart, osnivač tvrtke Touchdown iz Velike Britanije. Touchdown je započela kao klasična marketinška agencija, no, s vremenom je evoluirala u nešto sasvim novo i drugačije - u agenciju za spajanje brandova, tzv. "brand dating". Brandovi (ime, naziv, logo, marka, zaštitni znak) danas velikim dijelom formiraju naš potrošački život - svuda su oko nas. Prema riječima dr. Leifa Hema, uglednog skandinavskog stručnjaka za brand menadžment, brand je postao marketinški komunikator s kupcima na tržištu. Jaki brand je ono što pojednostavljuje odluke potrošača, reducira rizik i uspostavlja kvalitetu. Ime danas vrijedi gotovo jednako koliko i sam proizvod/usluga, a u nemalom broju slučajeva i puno više. Coca-Cola, primjerice, nije samo gazirano piće, to ime izaziva brojne druge asocijacije kod potrošača (koncerti, muzika, mladost, otkačenost...), što je rezultat pažljive dugogodišnje izgradnje tog branda. Brand dating je termin koji označava suradnju dvaju ili više brandova u svrhu obostrane višestruke koristi (promocija, širenje tržišta, ojačavanje imena...). U takvoj suradnji dolazi do svojevrsne simbioze od koje svi sudionici profitiraju na neki način. Touchdown je u svom dosadašnjem radu doveo do "simbioze" MasterCarda i Hertza, American Airlinesa i Blockbuster DVD-a, O'Neill sportske opreme i Phillipsa... Kada mušterija dođe u Touchdown, prvo joj izrađuju njen vlastiti "brand DNK", tj. pronalaze osobitosti, unikatnost u onome što klijent nudi. Na temelju toga se izrađuje profil klijenta, te zahvaljujući njemu u Touchdownu pronalaze brandove koji bi se dobro uklopili s brandom klijenta. Dobar par najčešće čine velika i mala tvrtka, tj. jaki i slabiji brand - u takvoj simbiozi manji brand osnažen je jer ga se predstavlja uz veliko ime koje garantira potrošačima sigurnost, dok veći brand na taj način pronalazi put do novih potrošača ili dodaje svojem imenu neke karakteristike koje mu mogu pomoći da proširi svoje poslovanje. Postoje i prirodni partneri poput turističkih agencija ili rent a car-ova i osiguravajućih društava, no u Touchdownu često rade i neočekivane kreativne spojeve (modna revija i proizvođač usisavača). Ovisno o tome što klijenti žele postići i koja očekivanja imaju od suradnje, u Touchdownu stvaraju partnerstva dva ili više brandova koja ispunjavaju zahtjeve svih uključenih strana. Nakon što uspostave suradnju, pomno se prati razvoj i bilježe se rezultati suradnje. Jer, koliko dobar spoj može donijeti koristi, toliko i krivi spoj može donijeti štete, a posao agencije za brand dating je da stvara prave spojeve, profitabilne ekonomske "simbioze". Više o Touchdownu i brand datingu saznajte na: http://www.touchdown-marketing.com/