Zahvaljujući ideji koja, čini se, sve čvršće hvata korijenje u svijetu štednje, u budućnosti bismo mogli birati banku gdje ćemo položiti svoj novac na sasvim drugi način – jednostavno odabirući najbolju ponudu. I to ne nakon dugotrajne potrage i iscrpljujućeg prekapanja po gomili informacija, već bi banke trebale biti te koje će tragati za nama, svojim štedišama.
Ideja koju je do sada realiziralo nekoliko tvrtki u svijetu, poput Spaarboda iz Nizozemske, Maxbipsa iz Velike Britanije i Moneyaisla iz SAD-a je zapravo vrlo jednostavna i prirodna – umjesto da štediše traže banku gdje će položiti svoj novac, banke se natječu za štediše.
Bez obzira da li je riječ o tvrtki, fizičkoj osobi ili organizaciji, stvar funkcionira na jednak način. Potencijalni štediša postavi svoju ponudu na internet stranice tvrtke koja se bavi takvim aukcijama. Ponuda uključuje iznos koji se želi uložiti, period i uvjete.
Stranica potom, kao u slučaju Spaarboda, na temelju tih podataka izbaci najpovoljniju štednju koja je trenutno dostupna. Korisnik može prihvatiti najbolju postojeću ponudu ili pričekati rezultate aukcije gdje se banke natječu za njegov novac. U roku jednog dana na e-mail adresu dolazi mu ponuda s pet najpovoljnijih štednji koje su proizašle iz aukcije među kojima može izabrati onu koja mu najviše odgovara. Banke dobivaju samo podatke o ponuđenoj štednji, osobni podaci se ne otkrivaju.
Banke koje žele sudjelovati u ovakvim on-line aukcijama za štednje mogu se prijaviti besplatno, a posrednik-aukcionar zarađuje putem provizije na novcu koji se zaista se položi na račun neke banke. Ova zaista jednostavna no briljantna ideja rezultira manjim troškovima banaka za marketing kojim bi privlačila nove štediše, što može rezultirati većim kamatama i premijama za korisnike.
Više o ovoj ideji na:
http://www.moneyaisle.com/, https://secure.spaarbod.nl/site/
(stranica je na Nizozemskom),
https://www.maxbips.com/
Aukcija za štediše
Izdvojeni članci
Što sve utječe na procjenu i povećanje vrijednosti poslovanja vaše obiteljske tvrtke?
Procjena vrijednosti poslovanja temelji se na financijskim pokazateljima, kao što su projekcije budućih novčanih tokova, diskontna stopa i tržišni rizici. Međutim, vlasnici često imaju drugačija očekivanja u odnosu na rezultate procjene, zbog emocionalne povezanosti s poslovanjem kojeg su gradili godinama
Neiskorišteni potencijal učinkovite organizacijske strukture: Jeste li jasno definirali tko je za što odgovoran?
Kada postavimo strukturu temeljenu na odgovornosti, usmjeravamo organizaciju prema učinkovitosti. U ovom pristupu, titule postaju manje bitne; ono što je ključno je tko je odgovoran za rezultate određene funkcije ili područja
Kupnja franšize može biti atraktivan način ulaska u poduzetničke vode, no ključ uspjeha leži u detaljnoj pripremi i razumijevanju specifičnih zahtjeva franšiznog poslovnog modela. Detaljna analiza i istraživanje tržišta, financijske analize te pravna zaštita igraju ključnu ulogu u donošenju informiranih i uspješnih odluka