Tzv. neafirmirani bendovi oduvijek su imali problema sa probijanjem u svijet tzv. afirmiranih bendova, s tim da je jedna od većih prepreka na tom putu snimanje samostalnog albuma. A i sami uvjeti za snimanje albuma, jednom kada se dođe do ugovora sa izdavačkom kućom, često su loši i podređeni interesima izdavačke kuće. Zbog takve situacije u muzičkoj industriji nekoliko entuzijasta, koji su i sami bili radili za velike diskografske kuće, odlučili su pomoći nezavisnoj produkciji i demo bendovima pokrenuvši Internet stranicu SellaBand.com. Njihova ideja je da spoje bendove i fanove, tj. ljubitelje glazbe kako bi si međusobno pomogli. Bendovi fanovima da dobiju muziku kakva im se sviđa, a fanovi bendovima da izdaju album. Naime, na stranici SellaBand.com svatko može izabrati bend koji mu se sviđa, na temelju demo snimaka koje bendovi sami prilažu, i zatim i kupiti udio u bendu, tj. u albumu. Najmanji udio je $10, a bendu je potrebno da fanovi kupe 5,000 udjela kako bi skupili dovoljno za snimanje albuma. Jednom kada dosegnu tu magičnu brojku, SellaBand.com im omogućuje snimanje albuma u vrhunskom studiju sa kvalitetnim produkcijskim timom. Svaki fan koji je uložio u bend dobiva svoj primjerak "limited" edicije snimljenog albuma. No, tu ne prestaje potencijalna zarada benda i njegovih fanova. Nakon što je album gotov, snimljeni materijal stavlja se na stranicu SellaBand-a gdje je svima dostupan za besplatno downloadiranje i preslušavanje. Zarada od reklama sa SellaBand-a dijeli se na tri dijela, između vlasnika stranice, bendova čija je muzika dostupna za download (tj. koji su izdali album) i fanova koji su uložili u te bendove. Ovisno o broju downloada, zarada bendova i fanova je veća odnosno manja. Bendovi i fanovi u svakom trenutku mogu prekinuti suradnju sa SellaBand-om, dakle nisu vezani ugovorno u smislu u kojem ih vežu diskografske kuće.