Američka tvrtka Farmigo putem svoje internet stranice povezuju ljude željne lokalne, uglavnom ekološki uzgojene hrane i poljoprivrednike, proizvođače upravo takve hrane


U ovo moderno doba, kada većina nas hranu kupuje u supermarketima, a ta hrana je često upitnog porijekla, kvalitete, obrade i starosti, činjenica je da smo, po pitanju prehrane, svoju sudbinu stavili u ruke manjeg broja velikih tvrtki i korporacija kojima je glavni i jedini cilj što veća zarada.

No, moderno doba donijelo nam je i internet, a s internetom je došla i veća informiranost ljudi i veća povezanost istomišljenika. Na području proizvodnje i prodaje hrane, internet je u dobroj mjeri omogućio i olakšao povezivanje lokalnih proizvođača hrane direktno s potrošačima u njegovoj blizini. Koncept u kojem potrošači direktno financiraju proizvođača kroz višemjesečne ili godišnje pretplate na proizvode koji se potom tjedno dostavljaju (engl.: CSA – community-supported agriculture) sve je prisutniji u sve većem broju zemalja i čini alternativu klasičnoj industrijskoj hrani i masovnoj distribuciji.

Američka tvrtka Farmigo svoju poslovnu ideju izgradila je upravo na ovim temeljima. Putem svoje internet stranice povezuju ljude željne lokalne, uglavnom ekološki uzgojene hrane i poljoprivrednike, proizvođače upravo takve hrane. Pojedinci se, zahvaljujući njihovoj usluzi, jednostavno mogu organizirati unutar neke zajednice (na poslu, u kvartu, u školi i sl.) te odrediti mjesto gdje će im se tjedno dostavljati njihovi paketi s lokalnim namirnicama domaćih proizvođača.


Više o ovoj ideji na: www.farmigo.com