Spol Istraživanja pokazuju da su i žene i muškarci odabirali Amazon.com, BarnersandNoble i Cdnow kao njihove najomiljenije stranice, ali je bilo mnogo više razlika u onima navedenima kasnije. Muškarci su preferirali stanice usmjerene na elektroniku, zabavu i uredsku opremu, dok su žene češće odabirale stranice koje su nudile proizvode vezane uz zdravlje i kozmetiku, odjeću i elektronske čestitke. 31 % žena je preko net-a kupilo dječju odjeću, dok je to učinilo samo 18% muškaraca. 29% promatranih muškaraca preko Interneta je kupilo mušku odjeću, uspoređujući to s 20% žena koje su kupovale za muškarce. Istraživanja pokazuju da će muškarac koji kupuje on-line vjerojatnije kupiti računalnu opremu (76 % muškaraca nasuprot 57% žena), malu potrošačku elektroniku (44% muški i 26% žene), i sportsku opremu (19% muški 12% žene). U drugim područjima, muškarci su visoko kotirali kupovinu avionskih karti, dok su žene veliki posjetioci Internet prodavaonica igračaka. Muškarci su imali više rezervacija no žene: za avionske karte 34% nasuprot 24%, za hotele 26% vs. 18% i za automobile 18% vs. 10%. U dodatku, 55 % muškaraca je sudjelovalo u on-line aukcijama, u usporedbi s 48 % žena. Dok se 58% muškaraca smatra "velikim kupcima" koji su trošili više od 500 $ on-line u protekloj godini, to se može reći za samo 39 % žena. Starost Promatrajući podatke kroz godine, otkriveno je da više mladih ljudi kupuje CD i video proizvode on-line. 70 % ljudi ispod 30 godina kupilo je CD-e, za razliku od 60% ljudi od 30 do 49 godina i 52 % onih preko 50 godina. 40% osoba ispod 30 god. kupilo je video trake, za razliku od 32 posto između 30 do 49 god. i 30 % iznad 50 godina. Mlađi kupci su ujedno i spontaniji. 88 % kupaca ispod 25 godina obavilo je neplaniranu kupnju, za razliku od 60% onih iznad 60 godina. Isto tako, oni iznad 60 % su obavili svoju kupnju na prosjeku od samo 9 stranica, dok su mlađi radili transakcija na prosječno 12 stranica. Prihod po kućanstvu Kako prihodi rastu, tako raste i količina obavljene on-line trgovine. 80 % on-line kupaca koji zarađuju 100 000$ i više se smatraju "velikim kupcima" koji troše preko 500 $ na Internet shoping. Samo 29% ljudi koji zarađuju ispod 30 000$ godišnje zavrjeđuju isti nadimak. Za one koji zarađuju preko 100 000$ najpopularnije kategorije su: računala (73%), knjige (67%), zračni prijevoz (55%), i mala, potrošačka elektronika (47%). Za one koji zarađuju ispod 30 000 $, najčešće kategorije su knjige (51%), CD-i (59%), računala (65%), igračke (29%) i video kazete (31 %)