Građansko, tj. participativno novinarstvo, kako piše Sonja Ludvig u svojem članku o toj temi, je "tip novinarstva u kome građani, dakle osobe koje ne možemo definirati kao profesionalne novinare u tradicionalnom smislu te riječi, igraju aktivnu ulogu u procesu prikupljanja, analiziranja i širenja vijesti i informacija. Namjera je građana koji sudjeluju u tom procesu da istraže neki događaj ili pruže informaciju izravno s poprišta nekog zbivanja, i to informaciju koju bi veliki, mainstream-mediji možda i previdjeli." Upravo na ideji građanskog novinarstva Južnokorejac Oh Yeon-Ho razvio je koncept internetskih novina OhmyNews. OhmyNews na svojoj Internet stranici objavljuje većinom članke građana-novinara (čak 80% u odnosu na članke profesionalnih novinara). Njihov je moto "svaki građanin je reporter", a ideja za pokretanjem jedne takve internetske stranice kako kaže njen osnivač Oh Yeoh-Ho, pojavila se iz nezadovoljstva čitatelja konvencionalnim tiskom i želje građana da izraze svoja mišljenja i prenesu svoja saznanja. Osnovan 2000. godine, OhmyNews je tijekom godina narastao u svakom pogledu - danas imaju milijun čitatelja dnevno i 26.000 registriranih građana-reportera koji šalju svoje priče i slike. Svatko može sudjelovati u nastajanju ovih internetskih novina pod uvjetom da je spreman objaviti svoje članke pod svojim pravim imenom (kako bi se spriječilo objavljivanje lažnih vijesti pod lažnim imenima). Autor svakog objavljenog članka tretira se kao honorarni suradnik i dobiva naknadu do 20 $ po objavljenom članku. Činjenice iz članaka prije objavljivanja provjeravaju zaposlenici OhmyNewsa. Što se tiče financijske strane, čak 70 % prihoda dolazi od oglašivača na Internet stranici. Oh Yeon-Ho, koji je pionir ovog područja novinarstva, ističe kako je prednost građanskog novinarstva što čitatelji mogu saznati vijesti iz prve ruke - bez posrednika. Za OhmyNews piše zaista širok spektar ljudi - od učenika osnovnoškolaca preko domaćica do profesionalnih novinara. S obzirom na sve veću internetizaciju Hrvatske, za očekivati je da će se potreba za sličnim oblikom internetskih novina pojaviti i kod nas, a u kojem obliku i u kojoj mjeri će utjecati na medijsku sliku u Hrvatskoj, ovisit će naravno o samim građanima. U krajnjoj liniji, upravo zbog njih i za njih postoje internetske novine orijentirane na građansko novinarstvo.
Svatko tko je proveo godine gradeći posao zna koliko energije i predanosti to zahtijeva. Ponekad, vlasnici dođu do točke kada više ne mogu, ili ne žele, nastaviti dalje. To se može dogoditi iz više razloga, no kada je pravo vrijeme za prodati poslovne udjele i izaći iz obiteljskog poslovanja?
Prodaja obiteljske tvrtke (poslovnih udjela u obiteljskoj tvrtki) predstavlja složen proces u kojem je ključno uskladiti financijske interese prodavatelja i kupca. Jedan od često korištenih instrumenata u ovakvim transakcijama je earnout– mehanizam kojim dio kupoprodajne cijene ovisi o budućim poslovnim učincima društva čiji su poslovni udjeli predmet transakcije.
S ciljem odabira pravog poslovnog partnera u ovom važnom procesu, važno je u startu postaviti odgovarajuća pitanja i procijeniti kompetentnost brokera koji će predstavljati vaše poslovanje i zastupati vaše interese. Evo koja pitanja možete postaviti brokeru s kojim razmišljate surađivati
Prodajem pasaru 4.85 m ili mijenjam za Primorku uz moju nadoplatu. Barka je u odličnom stanju, potrebno ju je oprati i premazati koper i može u vodu, nema potrebnih ...
Prodajem sjedeću sivu kutnu garnituru "U" oblika s jastucima, odvojiva, D-320 cm, Š-200 cm, u odličnom stanju, stara 2 godine. Takva nova košta cca 2.000 €.