Na koji način spojiti posao koji je ekološki osviješten, podupire umjetničke aktivnosti u društvu, a ujedno je i profitabilan? Zvuči predobro da bi bilo istinito? Nora i Nicolas Weiser iz Denvera pronašli su način da spoje navedene kvalitete kroz svoju vrlo originalnu ideju. Naime, sve je započelo, kako to obično i biva s odličnim idejama, sasvim slučajno, kada je Nora u svojem stanu kao ukras na zidu izvjesila promotivni transparent iz muzeja u kojem je radila. Prijatelji koji su dolazili u posjet bili su oduševljeni novim zidnim ukrasom i stalno su zapitkivali gdje i oni mogu nabaviti nešto slično. Upravo veliki interes koji je taj muzejski transparent pobudio kod njihovih prijatelja potaknuo je supružnike Noru i Nicolasa Weiser da osnuju vlastitu tvrtku koja bi se bavila prodajom muzejskih promotivnih transparenata. Tako su u travnju 2004. godine pokrenuli tvrtku Better LLC, tvrtku koja osim što se bavi prodajom promotivnih transparenata, također je i ekološki orijentirana, budući da transparenti više ne završavaju na otpadu, a i podupiru umjetnost budući da od zarade od prodaje određeni dio doniraju muzejima od kojih su dobili transparente. Naime, zahvaljujući svojim vezama iz prijašnjih poslova, Nora je radila u Umjetničkom institutu u Chicagu i u St. Louis umjetničkom muzeju, a njen suprug je bio zaposlen kao savjetnik za okoliš u velikoj čikaškoj firmi, mogli su svoj posao osmisliti tako da bude višestruko koristan - za njih, za okoliš i za umjetnost u njihovoj zajednici. U svoj "Recycle and Reuse Program" (program recikliranja i ponovnog korištenja) uspjeli su pridobiti desetak muzeja od kojih preuzimaju promotivne transparente i prodaju ih putem svoje Internet stranice. Od svojeg osnutka do danas "Recycle and Reuse Program", zahvaljujući odličnoj organizaciji i ideji, uspio je spriječiti odbacivanje više od 10 tona vinila u okoliš i skupiti nekoliko tisuća dolara financijske pomoći za umjetnost. Na svojoj Internet stranici BetterWall.com koja je pokrenuta u veljači 2005. Weiserovi prodaju promotivne transparente 18 muzeja s kojima surađuju u SAD-u i Kanadi, a planiraju svoje poslovanje proširiti i na Europu. Sve promotivne muzejske transparente prije nego ih ponude na prodaju obnavljaju, a one koji se ne mogu obnoviti recikliraju. Cijene takvih originalnih muzejskih transparenata uz koje se dobiva i certifikat o autentičnosti kreću se između 300 i 800 dolara po komadu. Uz transparent kupac dobiva i opremu potrebnu da bi se transparent izvjesio na zid, koja je osmišljena tako da izgleda nenametljivo i da u prvi plan ističe upravo izvješeni transparent. Svoj posao poduzetni par vodi iz kućnog ureda, a u 2006. očekuju pedesetpostotno povećanje prodaje.