11.05.2006.
Prodaja promotivnih muzejskih transparenata
Na koji način spojiti posao koji je ekološki osviješten, podupire umjetničke aktivnosti u društvu, a ujedno je i profitabilan? Zvuči predobro da bi bilo istinito? Nora i Nicolas Weiser iz Denvera pronašli su način da spoje navedene kvalitete kroz svoju vrlo originalnu ideju. Naime, sve je započelo, kako to obično i biva s odličnim idejama, sasvim slučajno, kada je Nora u svojem stanu kao ukras na zidu izvjesila promotivni transparent iz muzeja u kojem je radila. Prijatelji koji su dolazili u posjet bili su oduševljeni novim zidnim ukrasom i stalno su zapitkivali gdje i oni mogu nabaviti nešto slično. Upravo veliki interes koji je taj muzejski transparent pobudio kod njihovih prijatelja potaknuo je supružnike Noru i Nicolasa Weiser da osnuju vlastitu tvrtku koja bi se bavila prodajom muzejskih promotivnih transparenata. Tako su u travnju 2004. godine pokrenuli tvrtku Better LLC, tvrtku koja osim što se bavi prodajom promotivnih transparenata, također je i ekološki orijentirana, budući da transparenti više ne završavaju na otpadu, a i podupiru umjetnost budući da od zarade od prodaje određeni dio doniraju muzejima od kojih su dobili transparente. Naime, zahvaljujući svojim vezama iz prijašnjih poslova, Nora je radila u Umjetničkom institutu u Chicagu i u St. Louis umjetničkom muzeju, a njen suprug je bio zaposlen kao savjetnik za okoliš u velikoj čikaškoj firmi, mogli su svoj posao osmisliti tako da bude višestruko koristan - za njih, za okoliš i za umjetnost u njihovoj zajednici. U svoj "Recycle and Reuse Program" (program recikliranja i ponovnog korištenja) uspjeli su pridobiti desetak muzeja od kojih preuzimaju promotivne transparente i prodaju ih putem svoje Internet stranice. Od svojeg osnutka do danas "Recycle and Reuse Program", zahvaljujući odličnoj organizaciji i ideji, uspio je spriječiti odbacivanje više od 10 tona vinila u okoliš i skupiti nekoliko tisuća dolara financijske pomoći za umjetnost. Na svojoj Internet stranici BetterWall.com koja je pokrenuta u veljači 2005.
Weiserovi prodaju promotivne transparente 18 muzeja s kojima surađuju u SAD-u i Kanadi, a planiraju svoje poslovanje proširiti i na Europu. Sve promotivne muzejske transparente prije nego ih ponude na prodaju obnavljaju, a one koji se ne mogu obnoviti recikliraju. Cijene takvih originalnih muzejskih transparenata uz koje se dobiva i certifikat o autentičnosti kreću se između 300 i 800 dolara po komadu. Uz transparent kupac dobiva i opremu potrebnu da bi se transparent izvjesio na zid, koja je osmišljena tako da izgleda nenametljivo i da u prvi plan ističe upravo izvješeni transparent. Svoj posao poduzetni par vodi iz kućnog ureda, a u 2006. očekuju pedesetpostotno povećanje prodaje.
Izdvojeni članci
Poduzetnik
Kako najbrže otvoriti obrt u Hrvatskoj?
Donosimo sve što trebate znati za uspješno otvaranje obrta, prema važećim hrvatskim zakonima i propisima
Podsjećamo s kojim se novim propisima mali poduzetnici nose od početka 2025. godine, bez ambicije da spomenemo baš sve promjene
Ulogirajte se u sustav e-Porezna, pozovite na ekran porezno-knjigovodstvenu karticu, na kojoj je popis javnih davanja koja ste uplatili. Ako odaberete stanje na zadnji dan ove godine, na ekranu ćete vidjeti zbrojene iznose koje ste uplatili ili trebali uplatiti