Vlasnici 2 milijarde mobilnih telefona diljem svijeta svakodnevno izmjene preko milijardu SMS poruka.
SMS manija je definitivno osvojila svijet, a odnedavno, čini se, osim privatne sfere osvaja i javnu. Javno objavljivanje SMS-ova već neko vrijeme postoji u Europi, a Ameriku je ta nova opsesija tek počela obuzimati. U Europi se dakle, već moglo čitati SMS-ove posjetitelja na velikim ekranima postavljenima primjerice na sportskim ili glazbenim događajima. No, u Americi su taj koncept odveli jedan korak dalje i učinili digitalne grafite dostupnijima većem broju ljudi. Tvrtka LocaModa iz Massachussetsa razvila je tzv. Wiffiti ekrane (naziv dolazi od wireless grafitti) koji se mogu postaviti u kafiće, restorane, klubove i sl. Posjetitelji tako mogu podijeliti svoje dojmove, vijesti ili poruke sa ostalima na način da pošalju SMS (po cijeni obične poruke) na određeni broj i za 5-30 sekundi njihova poruka pojavi se na ekranu. Osim na ekranu u određenom kafiću, ista poruka može se pročitati i na Internet verziji tog ekrana tako da u "razgovoru" mogu praktički sudjelovati ljudi iz svih dijelova svijeta. Prvi Wiffiti ekran instaliran je u siječnju 2006. u kafe-baru u Bostonu, a potom su se velikom brzinom proširili i na druge gradove SAD-a pridobivajući pritom simpatije sve većeg i većeg broja ljudi. Osim što ekrani sa SMS porukama mogu biti izvrstan "začin" u nekom prostoru u kojem se ljudi druže, naravno ne treba zanemariti ni marketinški potencijal istih. Primjerice, Britvic, britanska kompanija koja proizvodi osvježavajuća pića iskoristila je ideju javnih poruka (u ovom slučaju fotografija, tj. MMS-ova) da bi reklamirala svoje proizvode. Posjetitelji turnira u Wimbeldonu koji su čekali u redu za ulaznice bili su pozvani da pošalju fotografije na kojima netko konzumira pića Britvica, koje su se potom objavljivale na velikom ekranu na terenu, a najbolje fotografije bile su nagrađene. To je samo jedan u nizu primjera kako digitalne grafiti poruke mogu biti korisne kako korisnicima tako i oglašivačima. U svakom slučaju, a s tom ocjenom slaže se i renomirani časopis "The Economist", digitalni grafiti ideja su o kojoj će se još puno pričati u budućnosti.
S ciljem odabira pravog poslovnog partnera u ovom važnom procesu, važno je u startu postaviti odgovarajuća pitanja i procijeniti kompetentnost brokera koji će predstavljati vaše poslovanje i zastupati vaše interese. Evo koja pitanja možete postaviti brokeru s kojim razmišljate surađivati
Prodaja obiteljske tvrtke (poslovnih udjela u obiteljskoj tvrtki) predstavlja složen proces u kojem je ključno uskladiti financijske interese prodavatelja i kupca. Jedan od često korištenih instrumenata u ovakvim transakcijama je earnout– mehanizam kojim dio kupoprodajne cijene ovisi o budućim poslovnim učincima društva čiji su poslovni udjeli predmet transakcije.
Prodajem pasaru 4.85 m ili mijenjam za Primorku uz moju nadoplatu. Barka je u odličnom stanju, potrebno ju je oprati i premazati koper i može u vodu, nema potrebnih ...