Skoro da nema toga što se danas ne može kupiti u supermarketima, od prehrambenih proizvoda, kućnih potrepština, alata, bijele tehnike do knjiga i filmova.
U njemačkom lancu supermarketa Aldi mnogobrojnoj ponudi odlučili su dodati i originalna umjetnička djela. Tako su Aldi supermarketi osim svoje potrošačke funkcije dobili još jednu - postali su svojevrsne umjetničke galerije.
Pretvarajući svoje supermarkete u galerije Aldi je postao prvi veliki lanac supermarketa koji je u svoju ponudu uvrstio umjetnička djela. Ali, nije jedini u ovom trendu otvaranja ekskluzivne umjetnosti velikom broju ljudi.
Posljednjih godina, umjetnička djela prodavala su se u Solothurnu u Švicarskoj u Art supermarketu s izvrsnim uspjehom. Sličan slučaj približavanja umjetnina običnom čovjeku pokušali su, također uspješno, underground umjetnici u Berlinu koji su svoja djela prodavali po niskim (dumping) cijenama, ali i dalje u galerijama.
No, Aldi je otišao korak dalje, prodaje originalna umjetnička djela poznatih i manje poznatih autora, već uokvirena, po izuzetno niskim cijenama (10- 15 €) u velikom broju svojih supermarketa, pa svatko može uz kupovinu pokupiti i umjetninu za svoj stan, poklon ili štogod drugo.
Ovakav način prezentiranja i prodaje umjetničkih radova je, osim što može biti odlična poslovna prilika, i dobar način za neafirmirane umjetnike i umjetnost općenito da dopru do javnosti. Jer, u supermarkete zalaze svi, tako da potencijalnih kupaca ima i za ona komercijalnija kao i manje komercijalna djela.
Imate li poduzetničkog duha, eto jednog načina da spojite umjetnost sa zakonima današnjeg tržišta. Izložite umjetnička djela tamo gdje neće moći ostati neprimjećena - u supermarketima. Dakle, riječ je o varijaciji već poznatog posla, trgovca umjetninama. Potrebno je naći umjetnike koje ćete na ovaj način zastupati te postići dogovor sa supermarketom/ima kako bi vam ustupili prostor (uz određenu naknadu dakako) gdje će se djela izlagati i prodavati i rasprodaja može započeti!
S ciljem odabira pravog poslovnog partnera u ovom važnom procesu, važno je u startu postaviti odgovarajuća pitanja i procijeniti kompetentnost brokera koji će predstavljati vaše poslovanje i zastupati vaše interese. Evo koja pitanja možete postaviti brokeru s kojim razmišljate surađivati
Prodaja obiteljske tvrtke (poslovnih udjela u obiteljskoj tvrtki) predstavlja složen proces u kojem je ključno uskladiti financijske interese prodavatelja i kupca. Jedan od često korištenih instrumenata u ovakvim transakcijama je earnout– mehanizam kojim dio kupoprodajne cijene ovisi o budućim poslovnim učincima društva čiji su poslovni udjeli predmet transakcije.
Procjena vrijednosti poslovanja temelji se na financijskim pokazateljima, kao što su projekcije budućih novčanih tokova, diskontna stopa i tržišni rizici. Međutim, vlasnici često imaju drugačija očekivanja u odnosu na rezultate procjene, zbog emocionalne povezanosti s poslovanjem kojeg su gradili godinama
Otto je muški Istarski Gonič, mlad i voli trčati. Treba mu puno ljubavi i malo mjesta gdje može trčati. Moja mama je ostarila pa ne se može truditi oko tako veselog ...