Pizza, jedno od najpopularnijih jela na svijetu, koja svoje podrijetlo vuče sa talijanskog poluotoka, dobila je svoju inačicu za 21. st. Opet u Italiji, jednom kuharu desio se genijalni trenutak inspiracije koji je urodio idejom koju neki nazivaju "iPodom u svijetu gastronomije". Rossano Boscolo ime je kuhara koji je 2002. izmislio novu formu za pizzu - pizzu u kornetu. Ideju je potom razvijao te je, na-kon dugotrajnih istra-živa-nja kako kulinarskih tako i na području sa-me tehnolo-gije koja se koristi u izradi takvih pizza, pokrenuo KonoPizzu, tvrtku u sklo-pu koje se ko-ncept pizze u kornetu širi Italijom i osta-tkom svijeta. Odmah nak-on osnutka tvrtke i njene prezentacije u Milanu 2003. godine, ideja je doživjela instant uspjeh, a tvrtka širi svoje poslovanje velikom brzinom.Sama ideja koliko zvuči jednostavno toliko je i revolucionarna. Naime, radi se o tome da se tijesto za pizzu oblikuje u kornet, puni se klasičnim sastojcima (mozzarella, gljive, šunka, masline, artičoke…) i potom se peče u specijalnim pećima. Pizza je pečena za samo 3 minute, i spremna je za konzumaciju. A upravo je razlika u načinu konzumacije ono revolucionarno u ovoj ideji. Oblik korneta omogućuje konzumentu da svoju pizzu jede bez pribora, u hodu, baš kao što bi jeo sendvič, hamburger ili neku drugu hranu iz porodice fast fooda. Dakle, pizza u kornetu je prvenstveno zamišljena kao hrana za "u hodu". Njen novitet nije u okusu, budući da se kao vrste pizze u kornetu pojavljuju identične vrste kao i kod običnih pizza (margherita, capricciosa, vegetarijanska i sl.), već u formi, kako naglašava i sam začetnik ideje Boscolo. KonoPizza širi svoje poslovanje svakim danom sve više, njihove se poslovnice mogu pronaći u velikom dijelu EU, ali i u Južnoj Americi, Aziji, Africi. Svoje pizze prodaju kako u samostalnim restoranima i kioscima, tako i u sklopu drugih kafića, trgovačkih centara i sl. Osim KonoPizze čiji je vlasnik i izmislio pizzu u kornetu, pizze u kornetu brzo su prisvojile i druge tvrtke poput Connize u Indiji i Crispy Cones u SAD-u.
Više o pizzi u kornetu: www.konopizza.com
Prodaja društva ne počinje potpisivanjem ugovora, već godinama ranije. Kvalitetna priprema ključ je uspjeha – donosimo sve korake koji vode do bolje cijene i sigurnije transakcije.
Pravi trenutak za izlazak iz poslovanja ne dolazi sam od sebe — on se planira. Ako ste vlasnik društva i razmišljate o budućnosti, saznajte koja tri signala ukazuju da je vrijeme za strateško planiranje, koliko traje priprema i koje su najčešće pogreške koje smanjuju vrijednost društva.
Ako vaše društvo ne može funkcionirati bez vas – ne posjedujete posao, nego posao posjeduje vas.
U novom tekstu donosimo korake prema poslovanju koje ne ovisi o vlasniku – već o sustavu