• Socijalni poduzetnik je netko tko društvenom problemu pristupa s poduzetničke pozicije te koristi poduzetničke metode kako bi pokrenuo pozitivne društvene promjene i rješenja prepoznatog problema

Posljednjih godina sve češće možemo susresti pojam socijalno poduzetništvo (kao hrvatski prijevod engleske inačice - social entrepreneurship). Socijalno poduzetništvo vrlo je širok pojam, a u svojoj biti odnosi se na „poduzetnički“ način rješavanja društvenih problema.

Socijalni poduzetnik je netko tko društvenom problemu pristupa s poduzetničke pozicije te koristi poduzetničke metode kako bi organizirao, kreirao i rukovodio aktivnostima koje će dovesti do pozitivne društvene promjene i rješenja prepoznatog problema.

Jedan od brojnih primjera socijalnog poduzetništva je i projekt Nature Bag kao rezultat truda više entuzijasta kojima je cilj smanjiti razinu siromaštva u jednoj od najsiromašnijih država svijeta – Laosu, odnosno među laoškom manjinskom etničkom skupinom zvanom Khmu.  Putem tog projekta, a preko Internet stranice, diljem svijeta nude se na prodaju tradicionalne torbe-vrećice koje izrađuje skupina plemena Khmu od lijana, koje odlikuje visoka otpornost zahvaljujući vrlo gipkom i čvrstom materijalu.

Nature Bag otkupljuje torbe od laoških obitelji koje ih izrađuju te im na taj način omogućuju siguran izvor prihoda te mogućnost stvaranja boljih uvjeta za život uz održavanje nekoliko tisuća godina stare tehnike izrade torbi.

Više o ovoj ideji na: http://www.naturebag.org/