Prodaja proizvoda organskog podrijetla putem Interneta
Naime, nedostatak organskih proizvoda za druge ljudske potrebe svakim danom privlači sve veći broj poduzetnika da pokušaju svoje mjesto na tržištu pronaći upravo u toj branši.
Jedan od takvih poduzetnika, u ovom slučaju poduzetnica, je i Samantha Burlton koja putem svoje internetske stranice www.soorganic.com prodaje organske proizvode - veliki broj raznih neprehrambenih potrepština, od šampona do pelena. Kao i često u poduzetništvu, osnovna ideja proizašla je iz njenog vlastitog nezadovoljstva ponudom organskih neprehrambenih proizvoda na tržištu. Zamijetivši da se upravo tu nalazi velika rupa, odlučila ju je sama popuniti i 2005. godine pokrenula je tvrtku So Organic.
Industrija organske hrane u Velikoj Britaniji vrijedna je preko milijardu funti što je navelo Samanthu na pomisao da postoji potražnja i za ostalim organskim proizvodima. Prije samog pokretanja tvrtke provela je opširno istraživanje u trajanju od skoro tri godine, u kojem je prikupljala i proučavala tržišna izvješća o organskoj industriji, iščitavala dostupne materijale o organskoj proizvodnji i proučila ponudu i način poslovanja svoje buduće konkurencije. So Organic nudi široki raspon proizvoda koji su garantirano organskog podrijetla, od proizvoda za djecu, preko kozmetičkih preparata, kućanskih potrepština i poklona.
Da je osnivačica tvrtke dobro ocijenila potrebe potrošača i točno predvidjela rast potražnje za organskim proizvodima dokazuje i mjesečni porast prodaje od 18 % kao i brojne nagrade za poduzetnike. Dakle, organsko je definitivno IN, a Hrvatska, kako se to posljednjih godina potencira na sve strane, ima odlične uvjete upravo za tu granu industrije, koja, kako i navedeni primjer pokazuje ne mora biti ograničena samo na prehrambene proizvode.
Izdvojeni članci
Važnost razumijevanja earnout mehanizma pri prodaji obiteljske tvrtke
Prodaja obiteljske tvrtke (poslovnih udjela u obiteljskoj tvrtki) predstavlja složen proces u kojem je ključno uskladiti financijske interese prodavatelja i kupca. Jedan od često korištenih instrumenata u ovakvim transakcijama je earnout– mehanizam kojim dio kupoprodajne cijene ovisi o budućim poslovnim učincima društva čiji su poslovni udjeli predmet transakcije.
Sedam ključnih razloga za korištenje akvizicija kao strategija rasta poslovanja
Donosimo 7 ključnih razloga zašto bi vaša tvrtka trebala razmotriti akvizicije kao stratešku odluku za poslovni rast
Neiskorišteni potencijal učinkovite organizacijske strukture: Jeste li jasno definirali tko je za što odgovoran?
Kada postavimo strukturu temeljenu na odgovornosti, usmjeravamo organizaciju prema učinkovitosti. U ovom pristupu, titule postaju manje bitne; ono što je ključno je tko je odgovoran za rezultate određene funkcije ili područja