Da je proizvodnja organski uzgojene hrane postala vrlo isplativa nije velika novost. Ljudi se, možda kao protuteža brzom životu otuđenom od prirode, sve više okreću proizvodima koji će ih barem na neki način vratiti onom prirodnom i iskonskom. Ne samo naravno zbog nostalgije, već prije svega zbog svakim danom sve čvršćih činjenica da je organsko zdravije, prihvatljivije u globalnom pogledu, a dakako i ukusnije, ukoliko se radi o hrani. No, hvalevrijedan trend organskog nije zahvatio samo industriju hrane.

Naime, nedostatak organskih proizvoda za druge ljudske potrebe svakim danom privlači sve veći broj poduzetnika da pokušaju svoje mjesto na tržištu pronaći upravo u toj branši.

Jedan od takvih poduzetnika, u ovom slučaju poduzetnica, je i Samantha Burlton koja putem svoje internetske stranice www.soorganic.com prodaje organske proizvode - veliki broj raznih neprehrambenih potrepština, od šampona do pelena. Kao i često u poduzetništvu, osnovna ideja proizašla je iz njenog vlastitog nezadovoljstva ponudom organskih neprehrambenih proizvoda na tržištu. Zamijetivši da se upravo tu nalazi velika rupa, odlučila ju je sama popuniti i 2005. godine pokrenula je tvrtku So Organic.

Industrija organske hrane u Velikoj Britaniji vrijedna je preko milijardu funti što je navelo Samanthu na pomisao da postoji potražnja i za ostalim organskim proizvodima. Prije samog pokretanja tvrtke provela je opširno istraživanje u trajanju od skoro tri godine, u kojem je prikupljala i proučavala tržišna izvješća o organskoj industriji, iščitavala dostupne materijale o organskoj proizvodnji i proučila ponudu i način poslovanja svoje buduće konkurencije. So Organic nudi široki raspon proizvoda koji su garantirano organskog podrijetla, od proizvoda za djecu, preko kozmetičkih preparata, kućanskih potrepština i poklona.

Da je osnivačica tvrtke dobro ocijenila potrebe potrošača i točno predvidjela rast potražnje za organskim proizvodima dokazuje i mjesečni porast prodaje od 18 % kao i brojne nagrade za poduzetnike. Dakle, organsko je definitivno IN, a Hrvatska, kako se to posljednjih godina potencira na sve strane, ima odlične uvjete upravo za tu granu industrije, koja, kako i navedeni primjer pokazuje ne mora biti ograničena samo na prehrambene proizvode.