Prema iskustvu agentice, davanje prehrane, unatoč pažnji domaćina, prilično je zahtjevan i opasan posao, koji nosi rizik, najčešće trovanja hranom
Naša čitateljica Lj. od 1. svibnja 2019. g. namjerava po prvi put izdavati turistima tri apartmana s doručkom. Kako se nalazi u manjem mjestu u unutrašnjosti dalmatinske Zagore, kaže da joj je Agencija s kojom želi surađivati preporučila osiguranje gostiju. Želi se zaštititi, jer prema iskustvu agentice, davanje prehrane, unatoč pažnji domaćina, prilično je zahtjevan i opasan posao, koji nosi rizik, najčešće trovanja hranom.“ Kako mi nije detaljnije objasnila kakvo osiguranje bi trebala sklopiti, a mislim da niti ona ne zna puno o tome, molim vas da mi date savjet kako se zaštititi....jer u selu, a nigdje u blizini, nema predstavnika osiguravajućeg društva.“
Dobro je da je agentica upozorila gđu na opasnosti bavljenja poslom iznajmljivanja apartmana, a posebno pružanjem usluge doručka. Da bi gđa Lj. bila sigurna, preporuka je da se osigura od odgovornosti za štetu koju bi mogla uzrokovati svojim gostima i za koju bi ona bila odgovorna.
U ugovoru o osiguranju, ako bude sklopljen, treba točno navesti o kakvoj se djelatnosti radi i koji su sve apartmani uključeni, te koji opseg usluga pruža gostima. Dogovorno sa zastupnikom, osiguratelj treba ocijeniti koju svotu osiguranja uzeti (dakle, do kojeg iznosa pokrića želi biti osigurana) i to posebno za štete na stvarima gostiju i za štete na osobama (ne daj Bože smrt, ozljede, oštećenje zdravlja gostiju).
Jer premija osiguranja od odgovornosti, pored rizika koji se osigurava, ovisi i o iznosu (svoti) do kojeg osiguratelj daje osigurateljno pokriće.A što se tiče zastupnika osiguratelja, do njih nije teško doći jednim običnim telefonskim pozivom i oni će se sigurno vrlo rado odazvati (bez obzira što je selo malo udaljenije od grada).