Prijave mogu podnijeti mikro i mala poduzeća sa sjedištem na području RH, s  najmanje jednim zaposlenikom te važećim ugovorom o zakupu poslovnog prostora u vlasništvu RH ili JLS.


Ministarstvo poduzetništva i obrta objavilo je u okviru Poduzetničkog impulsa 2015. javni poziv - Revitalizacija pos­lovnih prostora. Prioritet ovog poziva je jačanje konkurentno­sti mikro i malih poduzetnika i poticanje njihovog rasta i raz­voja. Cilj poziva je stavljanje u funkciju poslovnih prostora u državnom vlasništvu i vlasništvu jedinica lokalne i re­gio­nalne (područne) samouprave (JLS). U proračunu poziva za ovu namjenu planirano je ukupno 2.812.500 kuna, a prijave se za­primaju isključivo u razdoblju od 21.05. do 23.06.2015. god.

Prijave mogu podnijeti mi­kro i mala poduzeća sa sje­dištem na području RH, s  najmanje jednim zaposlenikom te važećim ugovorom o zakupu poslovnog prostora u vlasniš­tvu RH ili JLS. Poduzetnici moraju imati i podmirene ob­veze plaćanja zakupnine za poslovne prostore, podmirene obveze prema zaposlenicima i nemaju evidentiran dug po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi PU. Nad poduzetnicima ili njihovim  pojedinačnim vlasnicima i partnerskim i povezanim subjektima ne smije biti  otvo­ren stečajni postupak, postupak predstečajne nagodbe ili postupak likvidacije.

Također, bitno je napome­nuti da se potiču sve registrirane djelatnosti prema NKD 2007 osim za Područje A (po­ljoprivreda, šumarstvo i ribar­stvo), Područje I (djelatnosti pripreme i usluživanja hrane i pića), Područje R (djelatnosti kockanja i klađenja) i Područje C i G (djelatnosti proizvodnje i prodaje kruha i peciva).

Prihvatljive projektne ak­tiv­nosti su:
- Uređenje i opremanje pos­lovnog prostora u dugoročnom najmu
- Prilagodba, prenamjena i proširenje poslovnog prostora
- Prilagodba poslovnog pro­stora za osobe s invaliditetom.

Prihvatljivi troškovi su:
- Svi troškovi uređenja i op­remanja poslovnog prostora
- Svi troškovi prilagodbe, pre­namjene i proširenja pos­lovnog prostora
- Troškovi vezani uz prila­godbu poslovnog prostora za osobe s invaliditetom.

Neprihvatljivi troškovi su:
- Troškovi nastali prije da­tu­ma podnošenja prijave na Javni poziv
- PDV te sve ostale zako­nom regulirane pristojbe
- Nabava rabljene opreme
- Najam opreme
- Nabava/najam vozila
- Carinske i uvozne pristoj­be, ili bilo koje druge naknade (bankovne naknade, tečajne raz­like i sl.)
- Troškovi kupovine poslov­nog prostora ili zemljišta,
- Troškovi zakonski obavez­nog stručnog osposobljavanja
- Potrošni materijal, sitni inventar, nabava sirovina/rep­ro­materijala.

Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti je  20.000 kn, a najviši 50.000 kn. Za mikro i mala poduzeća intenzitet potpore može dosegnuti do 100% od ukupno prihvatljivih troš­kova iskazanih u tablici pro­računa projektnog prijedloga, ovisno o ocjenama projektnog prijedloga.