• Poslovanje Konzuma nadopunjuje se djelatnostima proizvodnje naftnih derivata, transporta nafte naftovodima, transporta naftnih derivata produktovodima...


Dioničari Konzuma na skupštini društva održanoj prije nekoliko dana donijeli su odluku o dopunama djelatnosti društva kojom se Konzumu omogućuje i bavljenje trgovinom  naftnim derivatima kao još jedne od djelatnosti kojom se kompanija namjerava baviti.

Time se poslovanje Konzuma nadopunjuje novim djelatnostima ili točnije  „... djelatnostima proizvodnje naftnih derivata, transporta nafte naftovodima, transporta naftnih derivata produktovodima, trgovinom na veliko i malo naftnim derivatima, skladištenjem nafte i naftnih derivata, trgovanjem, posredovanjem i zastupanjem na tržištu nafte i naftnih derivata...“.

Glavna skupština trgovačkog lanca Konzum odlučila je i da se prošlogodišnja dobit rasporedi u zadržanu dobit.

Konzum kao da se pod utjecajem aktualne recesije od koje svi trpe samo još više aktivirao... Otvorena su dva nova Super Konzuma, a otvaraju se još dva, završava se moderni logističko-distributivni centar u Dugopolju, četiri nova VELPRO centra itd... Osim toga Konzum planira otvoriti i vlastiti laboratorij za testiranje kvalitete te lansirati aplikacije za internetsku prodaju putem mobilnih telefona.

Inače, većina je kompanija iz sastava koncerna Agrokor  objavila rezultate prvog tromjesečja ove godine iz kojih je kod svih vidljiv rast dobiti ili smanjenje gubitka.

Veliki skok dobiti ostvarila je tvornica ulja Zvijezda, čak 53 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Konzum, koji naravno čini najveći dio koncerna, najviše je i pridonio koncernu kada su u pitanju financijski rezultati. Ukupni prihodi od prometa bilježe povećanje oko 5 posto, a dobit više od 80 posto u odnosu na isti period lani.

Belje je objavilo u prvom kvartalu porast dobiti od 33 posto u odnosu na isto razdoblje lani, iako su ukupni prihodi Belja manji 4,9 posto. Prodaja je isto tako pala 6,3 posto, na ukupnu vrijednost 207,2 milijuna kuna, a uprava najavljuje uštede kroz daljnje poboljšanje organizacije proizvodnje.

Jamnica, koja se bavi proizvodnjom mineralnih i izvorskih voda te bezalkoholnih pića ostvarila je  dobit u prvom kvartalu ove godine od 823,5 tisuća kuna, što je vidno poboljšanje u odnosu na isto razdoblje lani kada je gubitak iznosio 4,4 milijuna kuna. Ukupni prihodi tvrtke od 184 milijuna kuna povećani su 6 posto u odnosu na prvi kvartal 2009., a ukupni rashodi Jamnice porasli su u prvom tromjesečju 3 posto i iznose 179,16 milijuna kuna.

Proizvođač sladoleda Ledo još uvijek nije uspio riješiti stvaranje gubitaka, ali ih je u prvom kvartalu smanjio na 7,7 milijuna kuna gubitka s lanjskih 11,9 milijuna kuna. Ukupni su prihodi tvrtke smanjeni 9 posto, a prihodi od prodaje su manji 11,5 posto.
Jedina tvrtka iz sastava koncerna koja ne bilježi poboljšanje rezultata nego je još produbila gubitak i to za 30-tak posto je Žitnjak.