Nedavno je u RH predstavljen Sfera Station, alat za tehničku i fundamentalnu analizu dionica, jedan od osnovnih alata svakog ozbiljnijeg investitora na tržištu kapitala… U prvoj, probnoj verziji softvera moguće je analizirati trgovinske podatke sa svih regionalnih burzi, Zagrebačke, Ljubljanske, Beogradske, Sarajevske, Banjolučke, Crnogorske i Makedonske, dok su za fundamentalnu analizu trenutačno podržani podaci za hrvatske tvrtke.
Za vrijeme testiranja alat je dostupan u probnoj verziji potpuno besplatno za korištenje i testiranje svim korisnicima na web stanici kompanije koja je razvila alat…
Razvoj Sfera Stationa stajao je preko milijun kuna, a u njegova je unapređenja uloženo još dodatnih 780 tisuća kuna, od čega je polovicu financirao inovacijski centar Hrvatske odnosno Agencija za provedbu Vladinih programa potpore tehnologijskom razvoju Bicro.
Pored grafikona unutar kojih je moguće vršiti tehničke analize odabranih dionica, korisnicima na raspolaganju stoje i preglednici dionica, preglednici fundamentalnih pokazatelja kompanija, preglednik sažetka svih tržišta obuhvaćenih odabranim paketom usluga te pomoćni preglednik s objašnjenjima indikatora tehničke i pokazatelja fundamentalne analize, te vijesti i prostor za korisničke bilješke.
"Sfera Station je alat koji i malim investitorima omogućuje jednostavnu izradu tehničkih analiza. Uz alat, na web stranicama su dostupna sva pojašnjenja i upute oko izrade tehničke analize, kao i baza pojmova odnosno vodič kroz tehničku i fundamentalnu analizu te niz korisnih savjeta za korištenje ovog programskog rješenja…
Nažalost, tajming lansiranja ovog proizvoda nije baš najbolji jer su sva svjetska financijska tržišta u dubokoj krizi koja će potrajati barem ovu godinu, međutim ovakva vrsta proizvoda je definitivno dobrodošla svim investitorima i sigurno će im biti od velike pomoći. Da su raspolagali ovakvim alatom ranije, možda bi i neki gubici bili manji zadnjih godinu dana, ali možda bi i cijene dionica imale manje amplitude rasta i pada jer bi iza svih transakcija stajali više argumenti i financijski pokazatelji, a manje emocije pohlepe i panike, ovisno da li je bila riječ o tržištu u usponu ili padu...
20.03.2009.