Možda nekom promatraču sudjelovanje u prometu naoko djeluje jednostavno i lako prihvatljivo. Čini mu se da se sve odvija po nekom ustaljenom redu i ne događa se baš ništa posebno. No, svaki sudionik u prometu smišljeno mora sebe dovesti u fazu "prometne jednostavnosti". Jer, dojmovi o prometu mogu biti varljivi, pa čak i zavodljivi. Odvijanje prometa je zapravo vrlo komplicirano i kompleksno. Rekli bismo: koliko ljudi toliko čudi! Da bi se postigla jednostavnost, sigurnost i lakoća snalaženja u prometu potreban je dugotrajan, sistematičan, uporan rad. Radi se o prilagođavanju prometu svakog pojedinca ponaosob. Pored specifičnih vještina i sigurnosnih navika, promet traži i posjedovanje specifičnih znanja. Znanja moraju biti čvrsta, a za onoga tko sudjeluje u prometu ne smije biti nejasnoća, ne smije biti dileme, te u svakom trenutku mora znati što mu je činiti. Kako doći do takvih znanja? Prometnom podukom i odgojem od najranijeg djetinjstva. Prometna poduka i prometni odgoj moraju započeti već u obitelji, odnosno neizostavno moraju biti zastupljeni već u obitelji. Na žalost, to baš i nije uvijek tako. Roditelji ne vode dovoljno računa o tome kako su dužni, i u tom neizostavnom segmentu života, prenositi svoja znanja i pozitivne stavove i na svoju djecu. Takvo prenošenje znanja i stavova u obitelji mora biti trajno - od djetetove najranije dobi, pa tijekom cijelog život. Očekivanja roditelja da će djeca o prometu sve naučiti tek u autoškoli nisu realna. Tada je već i kasno! Ne čekajte da naši mladi stasaju, da krenu u autoškolu i tek onda da započnu s učenjem prometnih pravila, propisa, znakova ...Ako želite da učenje o prometu bude lakše, uspješnije i potpunije, a ponašanje pravilno i sigurno, uzmite bilo koji priručnik o prometu i upoznajte naše mlade s njegovim sadržajem. Za njih, radi se o stjecanju novih znanja, vještina i navika, te o novom načina ponašanja, a tu ne treba čekati.