Izgledati lijepo na brošurama možda je dobro za turizam, ali za ovakve “turiste” to svakako nije. Stoga Danci u stranom tisku planiraju pokrenuti  marketinšku kampanju s ciljem da izbjeglice odvrate od ulaska u zemlju.


Prema podacima danskog ureda za imigraciju, u Dansku je prošle godine ušlo 14.815 lju­di. To je skoro duplo više nego što ih je ušlo u  2013. kada je brojka iznosila 7.557. Ova go­­dina na putu je da obori pos­to­jeće rekorde. Danci su se za­pi­tali: Zašto toliko izbjeglica do­lazi k nama, a ne u neke zem­lje koje su možda bliže ljudima?

A onda se pročulo da kri­jumčari svojim klijentima nude  brošure u kojima navode po­datke o socijalnim davanjima i drugim beneficijama u pojedi­nim europskim zemljama. U jednoj takvoj brošuri uspore­đuju se uvjeti u Njemačkoj, Ni­zozemskoj, Švedskoj, Norveš­koj i Danskoj i azilanti se infor­miraju o tome koliko novaca mogu očekivati, kakav smještaj mogu dobiti i koliko dugo trebaju čekati da im se odobri bo­ravak. U tim brošurama Dan­ska jako dobro stoji. E sad...

Izgledati lijepo na brošurama možda je dobro za turizam, ali za ovakve “turiste” to sva­kako nije. Stoga Danci u stranom tisku planiraju pokrenuti  marketinšku kampanju s ci­ljem da izbjeglice odvrate od ulaska u zemlju.

Primjerice:
- Ovdje se jako loše odnosimo prema ljudima! Zrak je pr­ljav! Azilanti nemaju nikakva prava. Nema socijalnih beneficija. Idite u Njemačku - tamo je super!

Naravno da se Nijemcima ovakva podmukla kampanja ne­će nimalo svidjeti. Pa će vjerojatno i oni pokrenuti svo­ju kontra-kampanju:
- Danci lažu. Ovdje je katastrofa. Mi smo ubojice i ljubitelji ratova. Mi smo ljude zatvarali u koncentracione logore i ubijali ih plinom. Mislite li da smo se promijenili?

Naravno da će Danci reagirati na ovakvo nešto. A ni os­tale zemlje vjerojatno neće zao­stajati u svojim kampanjama. Tako da će azilanti biti na sto čuda. U jednoj ruci brošura krijumčara koji ih uvjerava da je u Europi sve bajno i sjajno, a u drugoj prospekt s najcrnijim talogom koji je Europa mogla smisliti sama o sebi. Naravno, sve je bolje od rata i ubijanja, pa će azilanti i dalje ostajati azilanti.

Kao konačno rješenje, Eu­ropa razmišlja o prevođenju i plasiranju hrvatskih klapskih pjesama. Kampanja “Ostani na kamenu” toliko je bila uspješna u smanjivanju broja gastarbaj­tera da se predviđa masovna primjena na svjetskoj razini.

Nažalost, mi smo i za to pronašli protuotrov i redovito ga konzumiramo svake četiri godine.