Izgledati lijepo na brošurama možda je dobro za turizam, ali za ovakve “turiste” to svakako nije. Stoga Danci u stranom tisku planiraju pokrenuti marketinšku kampanju s ciljem da izbjeglice odvrate od ulaska u zemlju.
Prema podacima danskog ureda za imigraciju, u Dansku je prošle godine ušlo 14.815 ljudi. To je skoro duplo više nego što ih je ušlo u 2013. kada je brojka iznosila 7.557. Ova godina na putu je da obori postojeće rekorde. Danci su se zapitali: Zašto toliko izbjeglica dolazi k nama, a ne u neke zemlje koje su možda bliže ljudima?
A onda se pročulo da krijumčari svojim klijentima nude brošure u kojima navode podatke o socijalnim davanjima i drugim beneficijama u pojedinim europskim zemljama. U jednoj takvoj brošuri uspoređuju se uvjeti u Njemačkoj, Nizozemskoj, Švedskoj, Norveškoj i Danskoj i azilanti se informiraju o tome koliko novaca mogu očekivati, kakav smještaj mogu dobiti i koliko dugo trebaju čekati da im se odobri boravak. U tim brošurama Danska jako dobro stoji. E sad...
Izgledati lijepo na brošurama možda je dobro za turizam, ali za ovakve “turiste” to svakako nije. Stoga Danci u stranom tisku planiraju pokrenuti marketinšku kampanju s ciljem da izbjeglice odvrate od ulaska u zemlju.
Primjerice:
- Ovdje se jako loše odnosimo prema ljudima! Zrak je prljav! Azilanti nemaju nikakva prava. Nema socijalnih beneficija. Idite u Njemačku - tamo je super!
Naravno da se Nijemcima ovakva podmukla kampanja neće nimalo svidjeti. Pa će vjerojatno i oni pokrenuti svoju kontra-kampanju:
- Danci lažu. Ovdje je katastrofa. Mi smo ubojice i ljubitelji ratova. Mi smo ljude zatvarali u koncentracione logore i ubijali ih plinom. Mislite li da smo se promijenili?
Naravno da će Danci reagirati na ovakvo nešto. A ni ostale zemlje vjerojatno neće zaostajati u svojim kampanjama. Tako da će azilanti biti na sto čuda. U jednoj ruci brošura krijumčara koji ih uvjerava da je u Europi sve bajno i sjajno, a u drugoj prospekt s najcrnijim talogom koji je Europa mogla smisliti sama o sebi. Naravno, sve je bolje od rata i ubijanja, pa će azilanti i dalje ostajati azilanti.
Kao konačno rješenje, Europa razmišlja o prevođenju i plasiranju hrvatskih klapskih pjesama. Kampanja “Ostani na kamenu” toliko je bila uspješna u smanjivanju broja gastarbajtera da se predviđa masovna primjena na svjetskoj razini.
Nažalost, mi smo i za to pronašli protuotrov i redovito ga konzumiramo svake četiri godine.