U vašem časopisu Burza u izdanju od 26.11.2015. godine objavljen je tekst pod nazivom: Ovrha HZZO-a, autora prof.dr. sc. Marijana Ćurkovića.
U članku se nažalost navodi cijeli niz neistina i netočnosti, te negativnih aluzija na postupanje Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (dalje u tekstu: Zavod). Iz članka se može zaključiti da autor ne poznaje propise kojima se regulira materija dopunskog zdravstvenog osiguranja koju provodi Zavod ili namjerno iznosi netočne činjenice čime se krši profesionalni kodeks i nanosi šteta ugledu Zavoda.
U spornom članku navodi se da je čitatelj časopisa Burza sklopio ugovor o dopunskom zdravstvenom osiguranju dragovoljno, s rokom trajanja od tri godine. Navod je netočan budući da je u Općim uvjetima ugovora o dopunskom zdravstvenom osiguranju, točkom VIII. Propisano “Ugovor se sklapa na godinu dana s mogućnošću produljenja na novo osigurateljno razdoblje od godinu dana”. Iz navedenog proizlazi da se Ugovor ne sklapa na tri godine već na jednu godinu s time da se važenje Ugovora može produljiti na novo osigurateljno razdoblje od godinu dana. Nastavno na netočno iznesene činjenice glede trajanja osiguranja, autor netočno obrazlaže pravovaljanost raskida ugovora o dopunskom zdravstvenom osiguranju.
U tekstu se nadalje iznosi kako je Zavod navodno radi uštede troškova odustao od prijašnje korektne prakse opominjanja osiguranika o dospijeću premije te da više ne šalje opomene. Navedeno je u potpunosti netočno. Ne samo da Zavod njeguje dobre poslovne običaje i opomene šalje obavezno prije no što raskine policu zbog dugovanja, odnosno prije nego započne postupak ovrhe, Zavod redovno šalje opomene osiguranicima tijekom osigurateljnog razdoblja.
Koliko je ovaj navod autora spornog članka tendenciozan govori u prilog činjenica da, iako ne postoji zakonska obveza slanja opomene u ovom slučaju, Zavod je u svojim Općim uvjetima Ugovora o dopunskom zdravstvenom osiguranju i propisao da će o dospjelim, a neplaćenim premijama izvijestiti ugovaratelja pisanom opomenom, o čemu su osiguranici Zavoda obaviješteni i prilikom podnošenja ponude za dopunsko zdravstveno osiguranje i zaprimanjem police o dopunskom zdravstvenom osiguranju.
Upravo suprotno svemu navedenom u članku, Zavod kontinuirano radi na poboljšanju komunikacije sa svojim osiguranicima, iznimno brine o korektnim odnosima i njeguje dobre poslovne običaje, stoga još jednom možemo zaključiti da je članak pisan s izrazitom namjerom da bi se nanijelo štetu ugledu Zavoda.