U vašem časopisu Burza u izdanju od 26.11.2015. godine objavljen je tekst pod nazivom: Ovrha HZZO-a, autora prof.dr. sc. Marijana Ćurkovića.

U članku se nažalost navodi cijeli niz neistina i netočnosti, te negativnih aluzija na postupanje Hrvatskog zavoda za zdra­vstveno osiguranje (dalje u tekstu: Zavod). Iz članka se mo­že zaključiti da autor ne poznaje propise kojima se regulira materija dopunskog zdrav­stve­nog osiguranja koju provodi Za­vod ili namjerno iznosi ne­točne činjenice čime se krši pro­fesionalni kodeks i nanosi šteta ugledu Zavoda.

U spornom članku navodi se da je čitatelj časopisa Burza sklopio ugovor o dopunskom zdra­v­stvenom osiguranju dra­govoljno, s rokom trajanja od tri godine. Navod je netočan budući da je u Općim uvjetima ugovora o dopunskom zdrav­stvenom osiguranju, točkom VIII. Propisano “Ugovor se skla­pa na godinu dana s mogu­ćnošću produljenja na novo osigurateljno razdoblje od godinu dana”. Iz navedenog proizlazi da se Ugovor ne sklapa na tri godine već na jednu godinu s time da se važenje Ugovora mo­že produljiti na novo osigurateljno razdoblje od godinu dana. Nastavno na netočno iz­ne­sene činjenice glede trajanja osiguranja, autor netočno obrazlaže pravovaljanost raskida ugovora o dopunskom zdrav­stve­nom osiguranju.

U tekstu se nadalje iznosi kako je Zavod navodno radi uš­tede troškova odustao od prija­šnje korektne prakse opominjanja osiguranika o dospijeću pre­mije te da više ne šalje opomene. Navedeno je u potpunosti netočno. Ne samo da Zavod njeguje dobre poslovne običaje i opomene šalje oba­vezno prije no što raskine po­li­cu zbog dugovanja, odnosno prije nego započne postupak ovr­he, Zavod redovno šalje opo­mene osiguranicima tije­kom osigurateljnog razdoblja.

Koliko je ovaj navod autora spornog članka tendenciozan govori u prilog činjenica da, iako ne postoji zakonska ob­veza slanja opomene u ovom slu­čaju, Zavod je u svojim Op­ćim uvjetima Ugovora o dopunskom zdra­v­stvenom osiguranju i pro­pisao da će o dospjelim, a nepla­ćenim premijama izvijestiti ugovaratelja pisa­nom opo­menom, o čemu su osi­­guranici Zavoda obavije­šteni i prilikom podnošenja po­nude za dopunsko zdrav­­stveno osiguranje i zapri­manj­em po­lice o dopunskom zdrav­­­­­stve­nom osi­guranju.

Upravo suprotno svemu navedenom u članku, Zavod kon­tinuirano radi na pobolj­šanju komunikacije sa svojim osiguranicima, iznimno brine o korektnim odnosima i njeguje dobre poslovne običaje, stoga još jednom možemo zaključiti da je članak pisan s izrazitom namjerom da bi se nanijelo štetu ugledu Zavoda.