Već smo utvrdili kako kandidat (vozač) mora, prilikom utvrđivanju uvjeta za sigurno izvođenje radnji vozilom u prometu, izvršiti provjeru situacije iza vozila (1) preko unutrašnjeg ogledala, a potom i (2) preko bočnih vozačkih ogledala. Provjeru pomoću ogledala kandidat (vozač) mora izvršiti prije uključivanja pokazivača smjera. Ne zaboravimo i na (3) provjeru "mrtvog kuta" koja se izvodi neposredno prije pomicanja vozila lijevo ili desno, te prilikom izvođenja bilo koje radnje s vozilom u prometu kod koje vozač mijenja smjer kretanja. Ako kandidat (vozač) ne izvrši valjanu provjeru koristeći vozačka ogledala - čini pogrešku i dovodi u opasnost sebe i druge. Ako kandidat (vozač) ne izvrši valjanu provjeru okretanjem tijela i glave ili učini samo formalni pokret glavom bez stvarnog sagledavanja situacije iza ili pored vozila - čini pogrešku i dovodi u opasnost sebe i druge. Prije izvođenja radnje s vozilom u prometu kandidat (vozač) je dužan druge sudionike u prometu jasno i pravovremeno upozoriti o svojoj namjeri dajući im znak pomoću pokazivača smjera: - lijeve pokazivače smjera pri pomicanju vozila ulijevo, - desne pokazivače smjera pri pomicanju vozila udesno i - sve (!) pokazivače smjera pri vožnji unatrag. Kandidat za vozača mopeda i motocikala, koji na vozilu nemaju ugrađene pokazivače smjera, svoju namjeru pokazuju odručenom rukom. Kod skretanja pokazuje se namjera odručenom rukom do trenutka početka skretanja, a potom kandidat (vozač) mora ruku vratiti na upravljač i skretanje izvoditi s obje ruke na upravljaču. Kod svih ostalih radnji (prestrojavanja, obilaženja, pretjecanja, isključivanja iz prometa i dr.) ruka mora biti odručena za cijelo vrijeme izvođenja radnje. Ako bi nekim od navedenih postupaka kandidat doveo u zabunu druge sudionike u prometu ili bi na drugi način situaciju učinio opasnom, ispitivač upisuje diskreditirajuću pogrešku, a kandidat na ispitu jednostavno - nije zadovoljio!