U prometu, već na prvi pogled, možemo ocijeniti pogrešnim postupak kandidata (vozača) u slijedećim slučajevima: - ako nije najavio izvođenje radnje uključivanjem odgovarajućih pokazivača smjera ili odručenjem ruke - lijevo ili desno, - ako je uključio pokazivače smjera, ali oni se sami isključuju zbog okretanja upravljača što kandidat (vozač) nije uočio i pokazivače smjera nije ponovno uključio, - ako započinje vožnju unatrag, a pri tom nije uključio sve pokazivače smjera, - ako uključuje krive pokazivače smjera ili odručuje krivu ruku. Ako kandidat (vozač) nekim od navedenih postupaka dovodi u zabunu druge sudionike u prometu ili na drugi način situaciju učini opasnom (npr. s uključenim desnim pokazivačem skreće ulijevo ili obratno), takva pogreška ocjenjuje se od strane ovlaštenog ispitivača kao diskreditirajuća pogreška, a kandidat na ispitu - nije zadovoljio! Vozači bilo kojeg vozila obvezni su uključivanjem pokazivača smjera ili odručenjem ruke, kada na vozilu nisu ugrađeni pokazivači smjera - jasno, nedvosmisleno i pravovremeno upozoriti druge sudionike o svojoj namjeri. Ipak, svoju namjeru ne najavljujemo bilo kada i bilo kako. Pokazivače smjera uključujemo, odnosno ruku odručujemo na dovoljnoj udaljenosti od mjesta gdje neku radnju s vozilom namjeravamo izvoditi. Tu, "dovoljnu udaljenost" teško je izraziti u metrima. Njeno određivanje ovisi o konkretnom slučaju s obzirom na brzinu kretanja i gustoću prometa, pa se u tom smislu njeno određivanje mora uvježbavati već tijekom osposobljavanja, ali i poslije za vrijeme samostalnog kretanja u prometu. Nakon što je kandidat (vozač) završio izvođenje radnje s vozilom obvezan je isključiti pokazivače smjera. Kandidat za vozača (vozač) mopeda i motocikla na kojima nisu ugrađeni pokazivači smjera mora prilikom skretanja spustiti odručenu ruku na upravljač trenutak prije početka samog skretanja, a skretanje mora izvoditi s obje ruke na upravljaču.