Uvijek je neutemeljeno uvjerenje da smo određenim osiguranjem pokrili sve rizike i sve štete koje nastanu na osiguranom predmetu. Stoga izrazi kao “potpuni kasko” ili “svi rizici uključeni” ne znači da će osiguratelj kod kasko osiguranja platiti sve štete vezane uz nastanak prometne nezgode i štete. Pri tome valja naglasiti da nije bitno što pojedini zastupnici nude osiguranicima upravo takva osiguranja i pod takvim nazivom, jer je odlučujuće što je ugovoreno, odnosno što piše u uvjetima kasko osiguranja, koje zastupnik predaje ugovaratelju/osiguraniku, a ovaj njihov primitak potvrđuje potpisom police osiguranja.

Nečitanje uvjeta šteti osiguraniku. Uvjerio se u to i naš čitatelj Z.I., koji ima “potpuno kasko osiguranje kod osiguratelja X…”, a koji je doživio prometnu nesreću u Italiji (Genova) u kojoj mu je vozilo znatno oštećeno i ostalo je u nevoznom stanju. Nakon prijave osiguratelju X tražio je upute što da radi s vozilom, kojega je u međuvremenu, na zahtjev policije, odvezao u privatno smjestilište za što plaća deset eura po danu, može li ga popraviti u Italiji, a ako ne – može li ga šlepati u Hrvatsku, u mjesto stanovanja, u Z.

Osiguratelj mu je odgovorio da ne dozvoljava popravak u Italiji, već insistira na popravku u Hrvatskoj, a što se tiče prijevoza do mjesta stanovanja u Z., upozorio ga je da je kasko osiguranjem pokriven samo trošak prijevoza do iznosa od 1.000,00. Kako mu prijevoznici za prijevoz od Genove do Z. traže sedmerostruko više, pita se, čemu kasko osiguranja i “…zbog čega plaćam premiju za potpuno kasko osiguranje već šest godina i to bez štete, a kod prve štete umjesto pomoći dobivam – komplikaciju i ostavljen sam samome sebi…”.

Na žalost našeg čitatelja osiguratelj je u pravu jer je u uvjetima kasko osiguranja motornog vozila lijepo navedena klauzula koja glasi : “Ako nije drugačije ugovoreno osiguratelj je u obvezi nadoknaditi sljedeće troškove u svezi s nastankom štete, ali maksimalno do 1.000,00 kn po štetnom događaju, ukupno za sve troškove iz ovog stavka: 1) troškovi izvlačenja, teglenja i prijevoza oštećenoga vozila do najbliže radionice koja može obaviti privremeni ili konačni popravak…”