U komentaru i uputama za rad s budućim vozačima navodi se i slijedeće: Početne radnje vježbajte s kandidatom: 1. Na odgovarajućoj prometnoj površini ili vježbalištu (na poligonu), zatim 2. Birajte ulice i javne ceste slabijeg intenziteta prometa, potom 3. Birajte ulice s intenzivnijim prometom u gradu, izvan grada i na autocesti. Navedene rečenice ukazuju da i instruktori vožnje moraju zadane vježbe svladavati s kandidatima postupno - od jednostavnijih k složenim. Moraju ih izvoditi uz metodički pristup i uz primjenu didaktičkih principa koji su u odgoju i obrazovanju poznati, prihvaćeni i kroz praksu potvrđeni. No, tako se ne radi! Većina instruktora vožnje u radu s kandidatima pronalazi i primjenjuje neku novu - svoju "metodiku", neku novu - svoju "didaktiku", neke nove - svoje "načine" poučavanja. O čemu se radi? Osim što instruktori vožnje nisu, na žalost, na odgovarajući način osposobljeni za rad s budućim vozačima, većina to zapravo niti ne želi. Računica je jasna! Uz nekvalitetan rad potrebno je više sati vožnje, a više sati vožnje za instruktora znači i veću zaradu. Pa, ako se još i usluga učenja obavlja na "crno", uz neku nižu cijenu, a sati vožnje naplaćuju se izravno instruktoru na ruke, budite uvjereni da polaganje vozačkog ispita ne će ići kako treba, niti će biti jeftinije. Bit će obratno! Kako sve to prepoznati? Jednostavno, i to već u startu! Ako vaš instruktor prve sate učenja započinje na cesti, na gradskim ulicama, budite uvjereni da vas nema namjeru poučavati. Iskušava vas, odmjerava i vješto vas procjenjuje. Namjerno vas "baca u vatru" kako bi dokazao da ne znate, da vam vožnja ide teško i da će vam trebati puno više no što ste mislili. A, sve to instruktor izvodi radi ostvarivanja svojih interesa - prvenstveno materijalnih. Pod pritiskom ste, neugodno vam je, proglašavate sebe krivcem za sve, popuštate i konačno prihvaćate takav "stručno - pedagoški" način rada. Da, ali kamo vas to vodi!?