Ukoliko kandidat pri izvođenju neke od radnji s vozilom u prometu (uključivanje u promet, zaustavljanje, prestrojavanje, mijenjanje prometne trake, skretanje, pretjecanje, obilaženje i polukružno okretanje u jednom postupku, prilikom vožnje kroz raskrižje, te prilikom vožnje u natrag ili radnje kod kojih je vožnja unatrag sastavni dio) ne izvrši provjeru odgovarajućim redoslijedom ili preskoči neku od provjera ili ne provjerava na odgovarajući način (npr. provjerava preko vozačkih ogledala poslije(!) uključivanja pokazivača smjera ili nakon(!) usporavanja vozila, odnosno provjerava "mrtvi kut" prije pokazivača smjera, ali ne i prije samog mijenjanja smjera kretanja), ovlašteni ispitivač ispisuje pogrešku. Ako kandidat tijekom ispita više od dva puta ponovi navedene pogreške, ovlašteni ispitivač zaključuje ispit i ocjenjuje kandidata s ocjenom - nije zadovoljio! Pri utvrđivanju uvjeta za sigurno izvođenje radnji vozilom u prometu kandidat (vozač) mora izvršiti provjeru situacije iza vozila preko (1) unutrašnjeg i (2) bočnih vozačkih ogledala, a mora je izvršiti prije(!) uključivanja pokazivača smjera kojima se najavljuje vozačeva namjera i početak smanjivanja brzine kretanja (ne zaboravimo na davanje znakova drugim vozačima pomoću stop - svjetala). Napominjem: vozači teretnih vozila, autobusa, te vozači vozila s priključnim vozilima ne koriste unutrašnje ogledalo, ali zato za praćenje povećanih gabarita vozila moraju koristiti bočna vozačka ogledala pomoću kojih prate i procjenjuju bočni razmak vozila u odnosu na druge u prometu, razmak od objekata, rubnog kamena i sl. Kandidati (vozači) moraju uvježbati povremenu provjeru preko vozačkih ogledala i kada ne izvode neku od radnji s vozilom. Tim načinom kandidati (vozači), u skladu s principima obrambene (defenzivne) vožnje, u stanju su neprestano sagledavati i kontrolirati situaciju oko vozila, te mogu predvidjeti eventualna događanja u prometu.