Službenu odjeću nabavlja javni bilježnik ili svaki zaposlenik samostalno uz prethodni dogovor s javnim bilježnikom, pazeći da cijena ne prelazi razumnu cijenu


Hrvatska javnobilježnička komora donijela je  Pravilnik o službenoj odjeći javnih bilježnika, prisjednika, vježbenika i drugih zaposlenika u javnobilježničkom uredu i Hrvatskoj javnobilježničkoj komori kojim je propisano pravo na nadoknadu troškova, odnosno kupnju odjeće za službene potrebe ureda dvaput godišnje (proljeće – ljeto, jesen - zima). Tim je pravilnikom utvrđeno da se službenom odjećom i obućom smatra:

1. kostim odnosno odijelo – dva kompleta godišnje,
2. bluza odnosno košulja – četiri komada godišnje,
3. cipele – tri para godišnje,
4. poslovna torba – svake dvije godine jedna,
5. odjeća za vanjsko uredovanje u zimskim uvjetima – svake dvije godine jedan komplet,
6. kišobran ili kabanica – jedan svake dvije godine,
7. kravate – marame – četiri komada godišnje.

Pravo na navedeno imaju javni bilježnik i drugi zaposlenici u javnobilježničkom uredu, ali uz prethodno odobrenje javnog bilježnika. Propisano je da službenu odjeću nabavlja javni bilježnik ili svaki zaposlenik samostalno, uz prethodni dogovor s javnim bilježnikom pazeći da cijena ne prelazi razumnu cijenu pojedine stvari. Iako je pojam „razumna cijena“ vrlo rastezljiv, pretpostavljamo da se radi o odjeći koja cijenom ne odstupa od uobičajene tržišne cijene.

Propisano je i da trošak za nabavu službene odjeće, obuće i poslovne torbe za javnog bilježnika, prisjednika, savjetnika, vježbenika i druge zaposlenike u javnobilježničkom uredu snosi javnobilježnički ured.

I za javne bilježnike vrijedi odredba Zakona o porezu na dohodak, da radna odjeća mora biti obilježena nazivom ili znakom javnobilježničkog ureda.