Kada su Tina i Alan prije nekoliko godina odlučili programirati on-line igre za Internet stranice, većina njihovih prijatelja mislila je da neće uspjeti. No sada kada ljudi čuju da Ultimate Arcade Inc. razvija igre za veliki broj dot-com firmi, ispričavaju mi se, kaže Alan. A mi odlično napredujemo…
Kao i industrija igara u cjelini. Prema procjenama Jupiter Media Metrix očekuje se da će u SAD-u do 2005. doseći promet od 5,6 milijardi dolara. Tina i Alan doživjeli su udvostučenje poslovanja u nepunih 6 mjeseci. Njihovi klijenti su mala poduzeća (osiguravajuća društva, studentski domovi) i velike kompanije (Disney, Levis, Warner Bros). Naposljetku se misle proširiti na proizvodnju igara koje će ljudi plaćati da bi igrali, no za sada se posvećuju poslu s kojim su i počeli: proizvodnjom Internet igara u sklopu stranica poduzeća koja prodaju nešto drugo. Sve više kompanija koristi se on-line igrama na Internetu. Kompanije potrošačima žele dati razloge da dolaze na njihove stranice, da ostanu na njihovim stranicama, i da se vrate na njihove stranice. A on-line igre su idealan medij za to, pod uvjetom da ste obavili dobar posao. Igre stvaraju osjećaj zajedništva te se korisnici osjećaju poput članova posebnog kluba, što je vrijedno i značajno za svaku organizaciju. Da bi se postiglo takve efekte igra se mora isticati. Uz ovoliku konkurenciju koja je danas na Internetu, kompanije će morati postizati sve veću i veću razinu kvalitete igara koje će postajati sve interesantnije i zabavnije. To pruža brojne mogućnosti za kreativne poduzetnike.
2. Pomagač
Ne morate proizvoditi stvari da biste zarađivali novac.
Samo pomozite ljudima u obavljanju svojih svakodnevnih poslova i profitirajte. Često se govori da je bolje davati, no primati. Neki od današnjih poduzetnika mogli bi također reći da je bolje usluživati, no biti uslužen. Imajući na umu taj princip dok se pripremate za osnivanje malog poduzeća, možda otkrijete da su uslužne djelatnosti ne samo profitabilne, već često i podcijenjene. Ključ za uspješni posao u pružanju usluga je ponuda nečega što je vrlo traženo. Što bi ljudima olakšalo život. To vrlo često može biti nešto što nikada ne biste mogli smatrati poslom. Evo nekoliko ideja: - Šetač pasa- olakšajte ljudima život tako što ćete njihove ljubimce voditi na omražene jutarnje šetnje. - Održavač WC-a - pružanje usluga održavanje i čišćenja sanitarnih prostorija u restoranima i noćnim klubovima. - Mali kućni popravci - mnogi ljudi nisu vični popravcima kao vi. Pomozite im. - Lovac na stanove - pomozite ljudima da pronađu stan o kakvom sanjaju bez trke i živciranje. Promocija je najteži izazov. Kako ljudima objasniti da postoji netko tko im može pokositi travnjak ili prekopati vrt. Za uspješnu promociju potrebna je dobra kvaliteta, jer ovakvi tipovi usluga se najbolje reklamiraju usmenom preporukom.