Kada se tvrtka uhoda u svome poslovanju i obradi uže tržište bilo to grad, županija ili više županija obično slijedi širenje tržišta. Razloga je tome više, od ambicije vlasnika, neiskorištenih kapaciteta tvrtke, nedovoljne ponude proizvoda koje nudite na drugim tržištima. Proizvođač svijeća iz Hreljina, nakon što je obradio tržište svog mjesta, vjerojatno će krenuti u širenje područja djelovanja. Ima nekoliko mogućnosti; bliža okolica poput Crikvenice, Rijeke, Opatije ili šira okolica poput Istarske ili Ličko - senjske županije. Ulazak na različita tržišta ne dešava se uvijek istom brzinom i intenzitetom. Ovisno o poznavanju tržišta te viziji (dugoročni cilj tvrtke), poduzetnici šire svoj tržišni udio. Mogu odlučiti da se samostalno angažiraju što će vjerojatno biti sporije i zahtijevati više osobnog i financijskog angažmana. Jednostavnije je angažirati predstavnika iz npr. Istarske županije koji poznaje tržište pa će moći brže i s manje troškova kontaktirati potencijalne kupce. U slučaju da regionalna turistička agencija želi postati nacionalna, jedna od mogućnosti koju ima je kupnja i spajanje nove tvrtke koju je kupila tj. akvizicija. Npr. regionalna turistička agencija sa sjedištem u Rijeci ima poslovnice u nekoliko županija, ali želi poslovati po cijeloj Hrvatskoj. Agencija može kupiti postojeću agenciju iz Dubrovačke županije i pripojiti je (akvizicija) svojoj matičnoj tvrtki u Rijeci. Matična tvrtka može također otvoriti svoje predstavništvo ili trgovinu u drugom gradu, županiji. Odluka o brzini širenja na tržištu ovisi o također i o financijskoj snazi tvrtke i stručnosti djelatnika koji u njoj rade, što često predstavlja problem u malim tvrtkama i obrtima. Važan je i poslovni ugled tvrtke u području djelovanja i posebnosti s kojima se tvrtka ističe na tržištu (diferencijatori).