Iako je daleko najprisutnija dostava gotove hrane, zapravo nema toga što se ne bi moglo dostavljati direktno na kućna vrata. Ljudi osim potrebe za hranom imaju dakako i mnoge druge potrebe koje za razliku od prvonavedene ne mogu tako lako riješiti običnim pozivom ili narudžbom na Internetu. Što ako nam u vrijeme kada su trgovine zatvorene ponestane pelena, pića, cigareta, namirnica, a hitno su nam potrebni? Dvije su mogućnosti - sjedanje u auto i vožnja do jedne od rijetkih trgovina koje rade cijelu noć ili strpljenje... No, moderni čovjek ne odlikuje se baš strpljenjem, danas se sve želi istog trenutka - a zahvaljujući toj potrebi otvaraju se mnoge mogućnosti za poslove. Primjerice, dostava svega i svačega u kratkom roku u svako doba dana. After 9, tvrtka iz Istanbula jedna je od onih koji su odlučili popuniti tu rupu u ponudi. Imaju radno vrijeme od 21 do 6, a dostavljaju potrepštine poput kondoma, raznih alkoholnih i bezalkoholnih pića, cigareta, pelena, sendviča i sl. Narudžbe primaju preko telefona i Interneta, a dostavljaju u roku od 45 minuta. Za tu uslugu mušterije plaćaju, naravno, i određenu cijenu., u ovom slučaju kroz veću cijenu proizvoda (od 25-30 %) u odnosu na cijene u supermarketima. U drugom primjeru, kod tvrtke MaxDelivery iz New Yorka, cijena proizvoda nije skuplja od uobičajene, ali se plaća fiksna cijena dostave. MaxDelivery je tvrtka koja se, dakle, također bavi dostavom, no razlikuju se od sličnih po tome što imaju širu ponudu proizvoda. Naime, oni osim proizvoda za "noćne" potrebe nude još preko 10 000 različitih proizvoda - od namirnica, lijekova i hrane do DVD-a. Imaju i vrlo razrađen sistem za privlačenje mušterija koji se sastoji od besplatnih prvih nekoliko dostava, nagrađivanja kupaca za širenje informacije o njihovim uslugama, besplatnih dostava za veće narudžbe i sl. Iako Rijeka nije New York, a Hrvatska SAD, slične potrebe bez sumnje postoje i kod nas, a uz proširene mogućnosti narudžbe putem Interneta otvaraju se i nove mogućnosti za poslove vezane uz dostavu. Treba samo prepoznati što i kada ponuditi - After 9 i MaxDelivery su prepoznale jednu po potreba.
Procjena vrijednosti poslovanja temelji se na financijskim pokazateljima, kao što su projekcije budućih novčanih tokova, diskontna stopa i tržišni rizici. Međutim, vlasnici često imaju drugačija očekivanja u odnosu na rezultate procjene, zbog emocionalne povezanosti s poslovanjem kojeg su gradili godinama
S ciljem odabira pravog poslovnog partnera u ovom važnom procesu, važno je u startu postaviti odgovarajuća pitanja i procijeniti kompetentnost brokera koji će predstavljati vaše poslovanje i zastupati vaše interese. Evo koja pitanja možete postaviti brokeru s kojim razmišljate surađivati
Prodajem očuvan i redovno servisiran Suzuki S-Cross - prvi vlasnik - 2019. god. - reg. do 30.05.2025. - 56500 km - benzin - servis svake godine - automatska dvozonska ...