Današnja situacija u svijetu  koju karakterizira između ostalog i sve viša cijena nafte, kao i sve veća zagađenost okoliša, natjerala je mnoge da preispitaju način na koji se proizvode određeni proizvodi te da ponude alternative koje bolje odgovaraju novim okolnostima. Događa se to u gotovo svim područjima proizvodnje, a mi vam ovaj tjedan donosimo ekološki prihvatljiviju varijantu proizvodnje madraca za spavanje kojom se bavi tvrtka Keetsa iz SAD-a.
Keetsini proizvodi zbog nekoliko su razloga ekološki pogodnija varijanta madraca, što oni ističu, uz kvalitetu proizvoda, kao svoju glavnu prednost i na čemu temelje svoj marketinški pristup.
 
Prvi razlog su materijali od kojih su madraci izrađeni, koji su najvećim dijelom reciklirani (primjerice PET i pamuk), mogu se reciklirati i/ili spadaju u skupinu održivih materijala (poput bambusa).
Drugi razlog jest korištenje prirodnih sastojaka za sprečavanje neugodnih mirisa koji mogu nastati u madracima uslijed djelovanja mikroorganizama. Umjesto različitih kemikalija, oni koriste  ekstrakt zelenog čaja i mikročestice srebra, što su sastojci koji imaju izrazito antibakterijsko djelovanje.

Treći "ekološki" razlog jest smanjena cijena transporta i potrošnja. Naime, u Keetsi se madraci pakiraju tako da im se prvo smanji volumen i kako bi stali u kartonsku kutiju na kotačićima u kojoj se prodaju i dostavljaju. Osim što, zbog smanjenog volumena, smanjuju cijenu transporta, tako pakirani madraci su praktični jer ih jedna osoba sama može unijeti u stan i prenositi. Nakon što se raspakira, madracu treba 1-3 dana da postigne punu veličinu, no može se koristiti već isti dan kada pristigne

Keetsa je izvrstan primjer tvrtke koja je iskoristila tehnološka znanja kako bi proizvela proizvod koji u potpunosti zadovoljava sve standarde, te ih čak i prevazilazi, no koji ujedno postavlja nove, ekološke standarde proizvodnje, koji su sve češće sve važniji faktor kod kupaca.

Više o ekološk(ij)oj proizvodnji madraca za spavanje možete saznati na Internet stranicama Keetse na http://keetsa.com/.