Da vrlo usko specijalizirani fotografski studio može biti uspješan dokazuje nedavno pokrenuta usluga tvrtke Red Photography iz Velike Britanije koja je kao svoju specijalnost odabrala – boce.
Dakle, bilo kakav proizvod u boci ili sama boca kao proizvod spada pod njihovo područje. Usluga funkcionira vrlo direktno i jednostavno, baš kao što to reprezentira i njihova Internet stranica. Klijent pošalje primjerak ili primjerke boca koje je potrebno fotografirati na adresu studija. Nakon toga, u studiju naprave fotografije visoke rezolucije poslanih boca, koje potom i računalno obrade kako bi se uklonile bilo kakve mrljice, ogrebotine ili sl.
Fotografije visoke kvalitete klijent ili njegovi grafički dizajneri mogu preuzeti putem Interneta sa servera studija ili mogu zatražiti da im se fotografije pošalju poštom na CD-u. Cijene se razlikuju ovisno o broju primjeraka boca koje je potrebno uslikati. Tako je za 1-5 boca potrebno izdvojiti oko 250 kuna po boci, a za primjerice 51-100 boca oko 165 kuna po primjerku.
Dokaz da je ova ideja naišla na dobar odaziv je i nedavno pokretanje još jedne usluge na istom principu od strane iste tvrtke. Ista je ideja, ali drugo je područje specijaliziranosti a to su limenke. U pripremi je i treća usluga na istom principu, no tvrtka još nije otkrila o čemu se radi.
Više o ovoj ideji saznajte na:
http://www.weshootbottles.com/, http://www.redphotography.com/cans/
22.05.2009.
Fotografiramo boce… i ništa osim boca!

Izdvojeni članci
Fiskalizacija 2.0 donosi digitalni zaokret koji će svatko od nas platiti – novcem, vremenom i strpljenjem.
Poduzetnik
Zapošljavanje radnika u Hrvatskoj - sve što trebate znati o ugovoru, prijavi i drugim koracima!
Što točno znači zaposliti radnika, koji su zakonski koraci koje poslodavac mora slijediti i kako izbjeći najčešće greške? U ovom vodiču saznajte sve o ugovoru o radu, prijavi zaposlenika i primjeni kolektivnih ugovora
Poslovno savjetovanje
Digitalna imovina u M&A transakcijama – novi standard u procjeni vrijednosti poduzeća
U svijetu M&A transakcija, više nije dovoljno imati dobru bilancu – vrijednost se sve češće mjeri kroz web promet, baze korisnika i SEO pozicije. Saznajte kako digitalna prisutnost utječe na cijenu transakcije i zašto je važno da ju poduzetnici strateški razvijaju i njeguju.