Reklamiranje na stolicama
Marketinški stručnjaci danas moraju smišljati uvijek nove i nove načine kako da dopru do ljudi, kako da vijest o novom, izvrsnom proizvodu dopre do masa. Sve je teže pronaći način da se određeni proizvod istakne u šumi sličnih, često ne vrlo domišljatih, reklama ili načina promoviranja. Dvojica muškaraca iz Floride upravo su vođeni činjenicom manjka originalnih načina reklamiranja došli na ideju osnivanja tvrtke koja bi se bavila prezentacijom proizvoda putem paketa koje će postavljati na sjedala prije raznih sportskih i zabavnih programa.
Braća James i Frank Allegro, te njihov prijatelj Kevin Lilly osmislili su vrećicu koja se može prikačiti na stražnji dio sjedala. Osim što mogu otisnuti svoj logo na samu vrećicu, oglašivači mogu u vrećice staviti besplatne uzorke proizvoda, kupone i poklone, što je oblik oglašavanja koji ne mogu ponuditi razni klasični načini oglašavanja. Bila je potrebna gotovo godina dana besplatnog rada na malim događajima kako bi uvjerili oglašivače da se počnu oglašavati na taj način, no sav trud se isplatio tako da danas nemaju problema s potragom za klijentima, jer je njihova usluga postala vrlo popularna. Radili su i za veće firme poput Nokie i Bellsouth, a pokrivaju sve događaje gdje se okuplja veći broj ljudi, od koncerata i raznih zabavnih programa do sportskih događaja.
Fotelje-automati za masažu
Jedno poslijepodne provedeno u neudobnim sjedalima na aerodromu bilo je inspiracija Marka Eberhardta za ideju koju je ubrzo i proveo u praksi. Njegova želja tog popodneva bila je da pronađe neko udobno mjesto na kojem bi se mogao opustiti i odmoriti dok čeka na svoj let, na pameti mu je bila masažna fotelja kakvu je imao prilike vidjeti u nekim trgovinama. Ideja koja mu je sinula tog dana bila je spojiti takve fotelje za masažu s automatom koji prihvaća novac i na taj način pokreće mehanizam. Nakon što je taj problem uspješno riješio, sljedeći korak bio je postavljanje takvih fotelja za masažu na mjesta gdje bi ih ljudi mogli koristiti, mjesta kao što su razne čekaonice te trgovački centri. Nakon mnogo poslovnih razgovora i pregovora, 1996. napokon je uspio postaviti prvu takvu fotelju na aerodrom u Milwaukeeju. Do 2004. godine posao se prilično proširio tako da danas njegove fotelje nude usluge masaže na 125 različitih mjesta. U ovo užurbano vrijeme, čini se da je Mark pronašao izvrstan način kako ljudima ponuditi toliko željene trenutke opuštanja, a sebi omogućiti izvrstan izvor zarade.
Više o ovoj ideji saznajte na: http://firstclassseats.com/