Čim se kupi nova televizija, želi se gledati. Ne želi se trošiti vrijeme na instaliranje, programiranje ili optimiziranje. Mnogi ljudi to ili ne znaju, ili se time jednostavno ne žele baviti. Oni su spremni platiti da to umjesto njih uradi netko drugi

 

Kako mogućnosti izbora za kupnju elektroničke opreme sve više rastu, tako raste i prosječni inventar aparature za kućnu razonodu. U početku je bio radio. Zatim je došla televizija. Pa je tu sad internet televizija s brojnim mogućnostima. Polako se stvara prava šuma žica, kablova i prekidača. Televizija se povezuje s mobitelima i računalima… A nemojmo zaboraviti i uređaje za igranje poput Playstationa i Wii-a…

Obični čovjek se sve teže i teže snalazi u svemu tome. Pogotovo zbog toga što on želi zabavu odmah. Čim se kupi nova televizija, želi se gledati. Ne želi se trošiti vrijeme na instaliranje, programiranje ili optimiziranje. Mnogi ljudi to ili ne znaju, ili se time jednostavno ne žele baviti. Oni su spremni platiti da to umjesto njih uradi netko drugi. Za poduzetnike sa stanovitim tehničkim obrazovanjem to je dobra vijest. Dobra je vijest da je netko voljan platiti da mu se pokaže kako raditi s novom televizijom. A to je upravo ono što oni vole raditi. Da bi se uspjelo u poslu instalacije sustava za kućnu zabavu, potrebno je znati sve odgovore. Znanje o audio i video hardwareu i o tome kako rade, kako se programiraju, spajaju i koriste je nužnost. Također, vrlo je važno biti ukorak s razvojem nove tehnologije. Također, trebalo bi biti upoznat s nadolazećim trendovima. Ljudi koji se bave ovim poslom, uz njega bave i savjetodavnim ulogama. Oni svojim mušterijama preporučuju najkvalitetnije i najbolje odnose cijene i kvalitete. Preporučuju im nove modele, dodatne priključke i sl. Uz to, oni budućeg vlasnika mogu pratiti u kupovinu te mu tako na licu mjesta pomagati pri odabiru i kupnji.

Ukoliko se oprema kupuje preko malih oglasa, oni mogu ići pogledati opremu koja se prodaje te mu je, ukoliko je kvalitetna, preporučiti. Na ovaj način se štedi vrijeme i novac, jer su izbjegnute mogućnosti da nevješti kupac kupi nekvalitetnu, staru, ili čak pokvarenu robu. Važne su i komunikacijske sposobnosti. Kupcu je draže da mu u stan dođe simpatični čovjek koji mu od sveg srca pomaže da uživa u aparaturi koju je kupio. Takvoga će rado zvati na telefon, ukoliko prilikom korištenja uređaja naiđe na kakve probleme. I takvoga će rado preporučiti prijatelju koji ga je nazvao, jer je baš slučajno kupio istu televiziju kao on, a ne zna je spojiti na internet.