Pojava Interneta, odnosno sve veći broj korisnika istog, otvorila je zaista nebrojene mogućnosti za poslovne ideje, što za potpuno nove, što za modifikacije, "internetizaciju" nekih već postojećih. No, baš kao i u bilo kojem drugom području ljudskih djelatnosti, i na Internetu je nešto osuđeno na propast, a nešto doživi uspjeh koji je redovito popraćen i pojavom novih istih ili sličnih projekata. Jedna od takvih uspješnih ideja u kojoj su odlično iskorištene prednosti koje nudi Internet nastala je još "daleke" 2000. godine. Dvojica čikaških dizajnera, Jake Nickell i Jacob DeHart pokrenula su tada projekt Threadless, čija je osnovna ideja pružanje prilike dizajnerima (profesionalcima, ali i amaterima) da njihov dizajn bude otisnut na majicama koje se prodaju također putem Interneta. Naime, na stranicama Threadlessa stalno je u tijeku natječaj za dizajn za T-shirt majice. Svatko može prijaviti svoj dizajn i tako sudjelovati u natječaju čija glavna nagrada iznosi od $1000-2000. Svaki tjedan, od velikog broja prijavljenih dizajna (kojih bude preko 600 na tjedan) izabire se nekolicina koji se izlažu na Internet stranicama. Posjetitelji stranice Threadlessa su ti koji svojim glasovima odlučuju koji dizajn će pobijediti. Pobjednički dizajn potom biva tiskan na pamučne majice koje se prodaju putem Interneta u ograničenom broju. Dizajner čiji dizajn je izabran dobiva novčanu nagradu te naravno i publicitet, a njegovo ime je također otisnuto na etiketi majica. Zauzvrat, sva prava na pobjednički dizajn prepušta Threadlessu. Velika popularnost i uspješnost Threadlessa u SAD-u pokrenula je pravu lavinu sličnih Internet stranica - primjerice, u Francuskoj je niknuo La Fraise, u Njemačkoj Cyroline, u Nizozemskoj Buutvrij, a nedavno je pokrenuta i prva takva paneuropska Internet stranica pod nazivom Derby u sklopu koje je otvoren i dućan u "stvarnom" svijetu, u Berlinu, u kojem se mogu kupiti majice sa pobjedničkim dizajnima.
Za više informacija:
http://www.threadless.com/
http://derby.spreadshirt.net/
Prodaja obiteljske tvrtke (poslovnih udjela u obiteljskoj tvrtki) predstavlja složen proces u kojem je ključno uskladiti financijske interese prodavatelja i kupca. Jedan od često korištenih instrumenata u ovakvim transakcijama je earnout– mehanizam kojim dio kupoprodajne cijene ovisi o budućim poslovnim učincima društva čiji su poslovni udjeli predmet transakcije.
Svatko tko je proveo godine gradeći posao zna koliko energije i predanosti to zahtijeva. Ponekad, vlasnici dođu do točke kada više ne mogu, ili ne žele, nastaviti dalje. To se može dogoditi iz više razloga, no kada je pravo vrijeme za prodati poslovne udjele i izaći iz obiteljskog poslovanja?
Jeste li se susreli sa situacijom da ste tijekom godine imali velike odljeve novčanih sredstava, a porezna obveza vam je bila neočekivano velika? Mislim da znam zašto. Pročitajte u nastavku!
Kratko korišten, bez nedostataka, težina proizvoda 35.7 kg, širina proizvoda 81 cm, duljina proizvoda 145.1 cm, visina proizvoda 76.8 cm, minimalna visina 76.8 cm, ...