20.09.2007.
Internet portal za roditelje
Internet portali namijenjeni roditeljima, kako onima koji su to već postali tako i onima koji to tek namjeravaju postati, predstavljaju prilično dobro mjesto za oglašavanje budući da su orijentirani na visoko motivirane posjetitelje, nove roditelje, koji uglavnom imaju veliku želju za stjecanjem znanja o roditeljstvu i svemu vezanom uz djecu. Osim toga, budući i novopečeni roditelji trebat će mnogo novih stvari kako bi učinili sebi i svom djetetu život jednostavnijim i ugodnijim, što naravno čini dobar razlog da se oglašivači reklamiraju na takvim web stranicama. Jedan od primjera internet portala namijenjenog roditeljima je i britanski Babyfy (www.babyfy.com) gdje roditelji mogu pronaći mnoge korisne informacije vezane uz trudnoću, porod, odgoj, te općenito bebe i djecu. Na tom i sličnim portalima mogu se pronaći informacije o uslugama i proizvodima dostupnim roditeljima. Tu stručnjaci pišu članke o određenim temama vezanim uz roditeljstvo, ali i daju svoje ocjene i stručno mišljenje o proizvodima koji se nalaze na tržištu. Najvažnije od svega, to je i mjesto gdje i sami roditelji mogu izmjenjivati informacije s ostalim roditeljima, te opisivati svoja iskustva s određenim bolnicama, pedijatrijskim klinikama, vrtićima, proizvodima i sl. Na taj način stvara se mreža roditelja, a sve s ciljem bolje informiranosti o toj tematici. Mišljenje koje dolazi direktno od osobe koja je koristila neki proizvod ili uslugu, odnosno koja može dati konkretne informacije o konkretnim situacijama vrijede mnogo više budući da nije uvjetovano željom da se proizvod prikaže u što boljem svjetlu, već je prikaz funkcioniranja u praksi. Današnji potrošači, naime, sve više se konzultiraju na internetu o određenim proizvodima i uslugama prije nego obave kupnju ili zatraže uslugu, a ni roditelji tu nisu iznimka, štoviše, u svijetu su portali namijenjeni roditeljima sve popularniji izvor informacija o roditeljstvu.
Izdvojeni članci
Poslovno savjetovanje
Važna uloga dubinskog snimanja u postupcima donošenja odluka o preuzimanju/akviziciji
Cilj dubinskog snimanja je investitoru osigurati cjelovit uvid u stvarno stanje poduzeća, identificirati ključne rizike i prilike koje mogu značajno utjecati na povrat ulaganja i dugoročni uspjeh nakon zaključenja transakcije
Sada je već izvjesno da će s početkom 2025. godine ponovo doći do povećanja praga za obvezan ulazak u sustav poreza na dodanu vrijednost te da će sadašnji limit od 40.000 eura biti povećan na 50.000 eura
Poslovno savjetovanje
Sedam ključnih razloga za korištenje akvizicija kao strategija rasta poslovanja
Donosimo 7 ključnih razloga zašto bi vaša tvrtka trebala razmotriti akvizicije kao stratešku odluku za poslovni rast