Internet portali namijenjeni roditeljima, kako onima koji su to već postali tako i onima koji to tek namjeravaju postati, predstavljaju prilično dobro mjesto za oglašavanje budući da su orijentirani na visoko motivirane posjetitelje, nove roditelje, koji uglavnom imaju veliku želju za stjecanjem znanja o roditeljstvu i svemu vezanom uz djecu. Osim toga, budući i novopečeni roditelji trebat će mnogo novih stvari kako bi učinili sebi i svom djetetu život jednostavnijim i ugodnijim, što naravno čini dobar razlog da se oglašivači reklamiraju na takvim web stranicama. Jedan od primjera internet portala namijenjenog roditeljima je i britanski Babyfy (www.babyfy.com) gdje roditelji mogu pronaći mnoge korisne informacije vezane uz trudnoću, porod, odgoj, te općenito bebe i djecu. Na tom i sličnim portalima mogu se pronaći informacije o uslugama i proizvodima dostupnim roditeljima. Tu stručnjaci pišu članke o određenim temama vezanim uz roditeljstvo, ali i daju svoje ocjene i stručno mišljenje o proizvodima koji se nalaze na tržištu. Najvažnije od svega, to je i mjesto gdje i sami roditelji mogu izmjenjivati informacije s ostalim roditeljima, te opisivati svoja iskustva s određenim bolnicama, pedijatrijskim klinikama, vrtićima, proizvodima i sl. Na taj način stvara se mreža roditelja, a sve s ciljem bolje informiranosti o toj tematici. Mišljenje koje dolazi direktno od osobe koja je koristila neki proizvod ili uslugu, odnosno koja može dati konkretne informacije o konkretnim situacijama vrijede mnogo više budući da nije uvjetovano željom da se proizvod prikaže u što boljem svjetlu, već je prikaz funkcioniranja u praksi. Današnji potrošači, naime, sve više se konzultiraju na internetu o određenim proizvodima i uslugama prije nego obave kupnju ili zatraže uslugu, a ni roditelji tu nisu iznimka, štoviše, u svijetu su portali namijenjeni roditeljima sve popularniji izvor informacija o roditeljstvu.
Pravi trenutak za izlazak iz poslovanja ne dolazi sam od sebe — on se planira. Ako ste vlasnik društva i razmišljate o budućnosti, saznajte koja tri signala ukazuju da je vrijeme za strateško planiranje, koliko traje priprema i koje su najčešće pogreške koje smanjuju vrijednost društva.
Prodaja društva ne počinje potpisivanjem ugovora, već godinama ranije. Kvalitetna priprema ključ je uspjeha – donosimo sve korake koji vode do bolje cijene i sigurnije transakcije.
Jednog dana morat ćete izaći iz biznisa koji ste gradili – pitanje je hoće li to biti vaša odluka ili posljedica okolnosti poput bolesti, razvoda ili poslovnog sloma
Prodajem Mercedes GLC250 4matic, 155.000 km, 2017. god., redovno servisiran, odrađen servis i zamijenjene kočnice, reg. do 08./26., nije iz uvoza, odlično stanje. ...
Yamaha MT07, 2019. god., 25.000 km, u odličnom stanju, kao nov, uvijek garažiran, reg. do 6/2026., servis tek napravljen, 35 kW upisano, otvoren na 55 kW. Gume ...