Živimo u potrošačkom društvu, što znači da je broj proizvoda, o kojoj god grupi proizvoda se radilo, žvakačim gumama ili cigarama, svakim danom sve veći, čime potrošači dobivaju veću i bogatiju ponudu, ali i što znači da je i veći broj proizvoda između kojih je potrebno odabrati onaj najbolji za nas. To nije uvijek lako, u to se mogao uvjeriti svatko tko se ikad upustio u istraživanje proizvoda koji postoje na tržištu u potrazi za odgovarajućim. Proizvoda je mnogo, razlike su često male, i prednosti, odnosno nedostaci mogu promaknuti neiskusnom oku. Zbog toga mnogi često traže savjet od nekog stručnijeg ili nekog tko je već imao iskustva s tim proizvodima. Upravo s tom namjerom su nastale razne internet stranice za ocjenjivanje proizvoda. Njihova svrha je olakšati potencijalnom kupcu odluku o tome koji proizvod da kupi. Ovakve stranice mogu funkcionirati na nekoliko različitih načina. Mogu biti usmjereni na korisnike stranica i formirati mišljenja i listu najboljih proizvoda na temelju informacija koje dobiju od korisnika putem foruma, ocjena ili osvrta (takvi siteovi su npr. Stylehive ili Crowdstorm).
Mogu se isključivo temeljiti na mišljenjima stručnjaka, a mogu i kombinirati mišljenja stručnjaka i iskustva korisnika kako bi budućim kupcima ponudili najobjektivnije informacije (Wize). No, takvi siteovi još uvijek pri pretraživanju izbacuju veliki broj proizvoda koje su ocijenili. Dvojica braće, Doug i Bill Worple iz SAD-a odlučila su donošenje odluke o kupnji još više olakšati korisnicima. Na svojim internet stranicama 3LUXE ograničili su broj najboljih proizvoda na samo tri. Na taj način žele maksimalno smanjiti vrijeme koje će potencijalni kupci potrošiti na potragu i proučavanje informacija o određenoj grupi proizvoda. Na njihovim internet stranicama za svaku od 350 kategorija koliko ih trenutno imaju, nude tri najbolja proizvoda koja su uspjeli pronaći. Svoj odabir temelje na informacijama koje pronalaze u raznim stručnim časopisima, na internetu, u literaturi proizvođača, koje dobivaju od korisnika te na temelju vlastitog iskustva tamo gdje je to moguće. Oni zapravo obavljaju onaj posao koji bi sam korisnik obavljao da se sam upusti u istraživanje o određenoj kategoriji proizvoda. Proizvodi koje oni predlažu nisu nužno i oni najpopularniji, a u 3LUXE-u tvrde da im je objektivnost najvažnija, te da eventualni oglašivači na njihovim stranicama nemaju utjecaj na prezentirane proizvode. Osim što se financiraju zahvaljujući oglašivačima, dio prihoda im stiže i zahvaljujući partnerstvu sa internet stranicama za kupovinu poput Amazona, Shopzille i Bestbuya na koje imaju direktan link i na taj način korisnici mogu odmah izvršiti kupnju ako se na to odluče.
Kupnja franšize može biti atraktivan način ulaska u poduzetničke vode, no ključ uspjeha leži u detaljnoj pripremi i razumijevanju specifičnih zahtjeva franšiznog poslovnog modela. Detaljna analiza i istraživanje tržišta, financijske analize te pravna zaštita igraju ključnu ulogu u donošenju informiranih i uspješnih odluka
Kada postavimo strukturu temeljenu na odgovornosti, usmjeravamo organizaciju prema učinkovitosti. U ovom pristupu, titule postaju manje bitne; ono što je ključno je tko je odgovoran za rezultate određene funkcije ili područja
Procjena vrijednosti poslovanja temelji se na financijskim pokazateljima, kao što su projekcije budućih novčanih tokova, diskontna stopa i tržišni rizici. Međutim, vlasnici često imaju drugačija očekivanja u odnosu na rezultate procjene, zbog emocionalne povezanosti s poslovanjem kojeg su gradili godinama
Otto je muški Istarski Gonič, mlad i voli trčati. Treba mu puno ljubavi i malo mjesta gdje može trčati. Moja mama je ostarila pa ne se može truditi oko tako veselog ...
Prodajem očuvan i redovno servisiran Suzuki S-Cross - prvi vlasnik - 2019. god. - reg. do 30.05.2025. - 56500 km - benzin - servis svake godine - automatska dvozonska ...