Internetske društvene mreže poput Facebooka i Twittera sve se češće koriste u promocijama tvrtki, proizvoda i usluga, kako na globalnoj tako i na lokalnoj razini. Dok je Facebook u Hrvatskoj već postao megapopularan, Twitter još čeka svoj trenutak slave - u Hrvatskoj je tek u povojima, za razliku od ostalih razvijenih dijelova svijeta gdje samo u 2008. godini bilježi porast broja korisnika za 800%. Twitter se najkraće može opisati kao internetski servis koji omogućuje korisnicima da postavljaju kratke poruke od 140 znakova na svoj profil, a svi oni koji prate profil dobit će poruku.


BakerTweet from POKE on Vimeo.


Ovaj servis može biti vrlo koristan ako se s prijateljima/poznanicima/zainteresiranima želi dogovoriti izlazak, zatražiti savjet ili pomoć, podijeliti neki zanimljiv događaj, trenutak u životu. Osim za  komunikaciju između prijatelja, Twitter je svoju funkciju pronašao i u komunikaciji tvrtaka s korisnicima njihovih usluga ili kupcima proizvoda. Jedan vrlo zanimljiv primjer primjene Twittera dolazi iz Londona gdje je digitalna kreativna agencija Poke osmislila za susjedni im Albion Cafe uređaj nazvan Bakertweet koji im omogućuje da jednostavno odašalju poruku na Twitter kojom obavještavaju svoje mušterije kada je neki proizvod svježe ispečen.
Dakle, ako su upravo gotovi vrući kolačići od čokolade, jednostavnim korištenjem uređaja iz Albion Cafea svima koji prate njihov profil stiže obavijest poput: "Čokoladni kolačići upravo izvađeni iz pećnice!". Svatko tko se zaželio toplih, svježih kolača po primitku poruke može se zaputiti po svoju porciju. Uređaj je dizajniran tako da može podnijeti uvjete u pekari i bez problema ga se može koristiti i ukoliko su pekaru ruke umrljane brašnom i tijestom.

Više o ovoj ideji na: http://www.bakertweet.com/