Mnogi kupači zasigurno ne bi puno dvojili kad bi imali mogućnost da za nekoliko kuna dnevno svoje vrijednosti odlože u sigurnosni ormarić

 

Zamislite vrući ljetni dan, predivnu plažu, čisto more… Naravno, logični slijed događaja jest kupanje! No, gdje smjestiti ključeve od auta, mobitel, novčanik i ostale vrijedne stvari koje imate kod sebe? Zasigurno biste se osjećali mnogo opuštenije bez stalnog osvrtanja na vaše mjesto na plaži, kada biste znali da su vaše stvari na sigurnom, u ormariću pod ključem. Za ovaj posao, postavljanja i iznajmljivanja ormarića, postoji veliki potencijal za vrijeme turističke sezone. Svake godine sve je više i više kupača, sve više stvari ostavljenih na plažama i sve više i više krađa.

Mnogi kupači zasigurno ne bi puno dvojili kad bi imali mogućnost da za primjerice 5, 10 kuna dnevno svoje vrijednosti odlože u sigurnosni ormarić u blizini mjesta kupanja gdje su im stvari lako dostupne (i samo njima!). Lokacija za postavljanje ormarića ima mnogo, ne treba se ograničiti samo na plaže. Trgovački centri, parkovi, rekreacijski centri, sajmovi, sportski tereni - mnogo je potencijalnih lokacija gdje postoji potreba za sigurnosnim ormarićima. Početni troškovi mogli bi biti prilično veliki. Morat ćete kupiti već izrađene ormariće ili dizajnirati svoje vlastite. Druga opcija je skuplja, ali i praktičnija, jer možete ormariće prilagoditi lokaciji za koju su namijenjeni. Odlična ideja kod odabira ormarića jesu brave s brojčanom tipkovnicom u koju onda nakon ubacivanja žetona mušterija utipka svoju osobnu šifru. Ova metoda je odlična zbog toga što nema ključeva koji mogu biti nepraktični za nošenje, a i lako ih je izgubiti. Veći početni troškovi ubrzo bi se trebali isplatiti ako su ormarići postavljeni na pravom prostoru u pravo doba godine.

Naravno, ormariće ćete trebati redovito održavati, a za sve poslove oko ormarića bilo bi dobro imati zaposlenika koji bi bio zadužen za prodaju žetona, probleme oko izgubljenih ključeva i sl., a i kao dodatno osiguranje ormarića što će zasigurno ostaviti pozitivan dojam na korisnike.