22.09.2005.
Izrada nakita po dizajnu mušterije
Koliko ste puta imali ideju nakita kakav želite, a onda proveli sate i sate u bezuspješnoj potrazi za njim? Možda ste odlučili tome doskočiti tako što ste kupili materijal i sami izradili ono što ste zamislili. No, što ako je ono što želite nakit za čiju je izradu potrebno puno više znanja i umijeća, umijeća koje posjeduju profesionalni zlatari i izrađivači nakita?
Dizajnerica nakita Lindsay Cain iz New Yorka shvatila je da se s vremena na vrijeme gotovo svatko susretne s nemogućnošću da nađe nakit kakav želi, te je odlučila ponuditi novu uslugu svojim mušterijama - ponudila im je da sami dizajniraju svoj nakit. I pogodila je u zlatnu žilu. Lindsay je ponudila uslugu koja prati rastući trend personalizacije svega i svačega, ovog puta to je bio personalizirani nakit. Mušterije su zahvaljujući toj usluzi dobile mogućnost da izaberu baš sve, od dragog kamenja, dužine i veličine nakita, načina slaganja, privjesaka…
Njena firma Femmegems počela je proizvoditi nakit po narudžbama i zamislima samih mušterija što je naišlo na dobar odjek budući da je njena ideja našla mnogo različitih primjena. Osim što su ljudi naručivali nakit po vlastitom dizajnu, Lindsay je izrađivala i nakit po slici koju bi joj donijeli. Često je to bio nakit čija je cijena bila previsoka za mušteriju, pa je na taj način mogla dobiti jeftiniju, ali jednako lijepu varijantu željenog nakita. Uskoro je njena usluga naišla na primjenu i na vjenčanjima - kao dodatni začin savršenom vjenčanju mladenka je imala mogućnost osmisliti nakit koji će nositi ona i njene djeveruše. Nastala je i potražnja za izradom obiteljskog nakita koji će imati obiteljska obilježja, zatim nakita za zaposlenike firme, članove bratstava, nakita za posebne prigode…
Kao logičan nastavak slijedila je i Internet stranica gdje se može on-line naručiti nakit po vlastitom dizajnu (http://www.femmegems.com/strands.html).
Izdvojeni članci
Poslovno savjetovanje
Sedam ključnih razloga za korištenje akvizicija kao strategija rasta poslovanja
Donosimo 7 ključnih razloga zašto bi vaša tvrtka trebala razmotriti akvizicije kao stratešku odluku za poslovni rast
Sada je već izvjesno da će s početkom 2025. godine ponovo doći do povećanja praga za obvezan ulazak u sustav poreza na dodanu vrijednost te da će sadašnji limit od 40.000 eura biti povećan na 50.000 eura
Jeste li se susreli sa situacijom da ste tijekom godine imali velike odljeve novčanih sredstava, a porezna obveza vam je bila neočekivano velika? Mislim da znam zašto. Pročitajte u nastavku!