Newsletteri (elektronički bilteni) su u današnje vrijeme vrlo popularan oblik periodičnog komuniciranja unutar određene interesne skupine putem Interneta. Postoji više različitih vrsta newslettera, a jedna od poznatijih vrsta su poslovni (korporativni) newsletteri. Poslovnim newsletterom tvrtka izdavač održava kontakt s postojećim klijentima, kupcima, poslovnim partnerima, zaposlenicima, odnosno svima koji iskažu interes i upišu se u korporativni newsletter. Poslovni newsletter obično sadrži novosti iz tvrtke, obavijesti o posebnim ponudama (često samo za pretplatnike newslettera) i također izlazi periodički. Takav vid održavanja kontakta s klijentima/kupcima pokazao se odličnim jer predstavlja malen trošak, a u današnje vrijeme newsletter je moguće "opremiti" raznim grafičkim i multimedijalnim elementima (definicija preuzeta sa http://cmc.foi.hr:8080/cmcwiki/index.php/Newsletter).

Iako je newsletter odličan način komunikacije, tvrtke često nemaju potrebne resurse ili dovoljno vremena da bi same izrađivale svoj newsletter. Ovdje uskače u priču posao izrađivača poslovnih newslettera, posao za koji nisu potrebna visoka početna ulaganja, a koji se može obavljati od kuće, te može biti dodatni posao.
Za ovaj posao potrebne su marketinške i prezentacijske vještine, oprema za izradu newslettera (računalo i software) te znanje stolnog izdavaštva (DTP-a) i grafičkog dizajna kako bi se moglo kreirati newslettere.

Kreator poslovnih newslettera može na sebe preuzeti kreiranje od početka do kraja ili, u dogovoru s tvrtkom, obavljati samo dio poslova. Ako kreator od nule stvara newsletter, sadržaji mogu biti vrlo raznoliki, a samim tim i poslovi koje kreator newslettera obavlja – intervjuiranje zaposlenika, pisanje tekstova, uređivanje tekstova, dizajn layouta i grafike, fotografiranje, uključujući i poslove distribucije newslettera, printanje (ako postoji i tiskano izdanje) te slanje mailom.

Naravno, najteže je osigurati klijente, a dobar početak je kreirati nekoliko oglednih newslettera za lokalne tvrtke te potom ugovoriti prezentacije u tvrtkama kako bi se predstavila usluga i njene prednosti.
Primjer ovog posla pogledajte na: http://www.companynewsletters.com/